Ratchet & Clank: Rift Apart

تریلر جدید Ratchet & Clank: Rift Apart با استقبال زیاد کاربران روبه‌رو شد

پس از گذشت 24 ساعت از انتشار تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، بر اساس آمار منتشر شده این تریلر بیش‌از یک میلیون بازدید در یوتیوب داشته است.

دقایقی پس از اتمام رویداد پلی‌استیشن 5، یک بازی بیشتر از باقی عناوین رونمایی شده سروصدا به‌پا کرده بود؛ آن هم چیزی نبود جز نسخه جدید از سری رچت اند کلنک یعنی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart. درکنار نمایش فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز بازی در آن رویداد، بهره‌گیری از تمام قدرت‌های این کنسول نسل نهمی سونی، ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز را به یک اثر مورد انتظار تبدیل کرده است.

در واقع، این بازی با بخش تریلر جدید خود در کمتر از 24 ساعت در یوتیوب حدود 1.1 میلیون بازدید داشته است و توانست در دسته‌بندی ویدیوهای ترند شده در این وبسایت رتبه ۱۴ام را به نام خود اختصاص دهد. این معیارهای عظیمی برای این مجموعه است که همیشه جزو عنواین محبوب بوده است اما هرگز به رده‌های بالای پلی‌استیشن تعلق نداشته است. بنابراین این آمار نشان می‌دهد که این مجموعه با بازی جدید خود یعنی Ratchet & Clank: Rift Apart نظرات بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت بازی Ratchet & Clank رکورد فروش آن است، جایی که این بازی در زمان انتشار برای کنسول پلی‌استیشن 4 در سال 2016 با گذر از Marvel’s Spider-Man توانست رکورد سریع‌ترین فروش را به نام خود ثبت کند. به نظر می‌رسد که Ratchet & Clank: Rift Apart مطمئناً در شرایط خوبی قرار دارد تا بتواند به پرفروش‌ترین بازی این مجموعه تبدیل شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی جدید از مجموعه رچت اند کلنک یعنی Rift Apart قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا