Xbox Series

تریلر جدید Xbox Series X / S همه چیز درباره Spatial Sound توضیح می‌دهد

امروز شرکت مایکروسافت تریلر جدیدی را با تمرکز بر ویژگی ‌Spatial Sound برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S منتشر کرد.

در تازه ‌ترین اخبار صنعت گیم تریلر جدیدی منتشر شد که این نمایش بر روی ویژگی Spatial Sound متمرکز است. شرکت مایکروسافت به دلایل واضح توصیه می‌کند که این تریلر با استفاده از هدفون گوش دهید تا بهتر آن را تجربه کنید. اتفاقاً، این ویدئو روی بازی Gears of War 5 تمرکز دارد تا فناوری را به نمایش بگذارد.

در این لینک می‌توانید ویژگی Spatial Sound را بررسی کنید و ببینید صدا شما تحت‌تأثیر قرار می‌دهد یا خیر.

Xbox Series X در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است. اگر آنقدر خوش شانس باشید که یکی را که یکی را پیدا کنید. روش دیگر، شما می‌توانید برادر کوچکتر آن یعنی، کنسول Xbox Series S را انتخاب کنید. همین چند روز پیش، مایکروسافت کمپین تبلیغاتی جدیدی را برای کنسول‌های جدید مبتنی بر مفهوم «به رؤیاهایت قدرت بده» راه‌اندازی کرد.

اخیراً، دیدگاه جالبی از مدیر کل Xbox Finance ، تیم استوارت، شنیده‌ایم. وی در مورد کنسول‌های نسل جدید، Xbox Game Pass و استراتژی آن‌ها برای پیروزی شرکت مایکروسافت صحبت کرده است. همچنین اطلاعات جالب‌تری از رئیس بخش مدیریت برنامه‌ریزی ایکس باکس، جیسون رونالد نیز به گوش رسیده است. جیسون رونالد در مورد ویژگی Quick Resume یا سوییچ سریع جزئیاتی را ارائه کرده است.

ما همچنین از مدیران مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد پیش بینی آن‌ها برای راه اندازی کنسول‌های جدید در بالای نظر Phil Spencer شنیدیم. البته، شما همچنین باید «بررسی درباره Xbox Series X» را بخوانید تا بفهمید آیا ارزش خرید افزودن به بخش سرگرمی و گیمینگ خود را دارد یا نه.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا