تریلر رسمی بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard با انتشار یک تریلر به صورت رسمی رونمایی شد [بروزرسانی]

اکتیویژن اولین تریلر رسمی بازی Call of Duty: Vanguard را منتشر کرد. رونمایی کامل از این بازی راس ساعت 22:00 روز پنج‌شنبه خواهد بود.

هفته گذشته اطلاعاتی راجب بازی جدید اکتیویژن فاش شده بود اما حالا آن‌ها با انتشار تریلر رسمی بازی Call of Duty: Vanguard را معرفی کردند. داستان این بازی در دوران جنگ جهانی دوم در جریان است و همانطور که مشخص شد در اواخر این هفته پنجشنبه، 19 آگوست (۲۸ مردادماه) در بازی بتل‌ رویال Call of Duty: Warzone شاهد رونمایی کامل‌تری از بازی Call of Duty: Vanguard ساخته‌ی استودیو اسلج‌همر گیمز خواهیم بود. اکتیویزن در این رابطه جزئیات بیشتری منتشر کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

معرفی کامل بازی Call of Duty: Vanguard راس ساعت 22:00 روز پنج‌شنبه، 19 آگوست (۲۸ مردادماه) در Warzone برگزار خواهد شد. اکتیویژن با این کار نوید آن را می‌دهد که بازیکنان بتوانند به صورت زنده به صورت یک نبرد معرفی این بازی را در وردانسک مشاهده کنند. قبل از این رویداد بازیکنان از ساعت 10:00 تا یک ساعت بعد می‌توانند از در یک رویداد محدود با Double XP ،Double Weapon XP و Double Battle Pass XP شرکت کنند.

اکتیویژن وعده داده است که «اطلاعات بیشتری» را در این رویداد منتشر خواهد کرد؛ بسیاری بر این گمان هستند که بازیکنان از طریق درهای قرمز در وارزون (Call of Duty: Warzone Red Doors) به دوران جنگ جهانی دوم منتقل می‌شود، اما این احتمال نیز وجود دارد که تنها یک تریلر ساده از Call of Duty: Vanguard در ابتدای بازی Warzone به نمایش درآید. در هر صورت طرفداران این مجموعه باید منتظر معرفی کامل این بازی در وارزون باشند. اگر به یاد داشته باشید اکتیویژن سال گذشته رویداد مشابه‌ای را برای معرفی Call of Duty: Black Ops Cold War در وارزون برگزار کرد. با توجه به رونمایی کلد وار طرفداران باید بدانند که حداقل باید منتظر چه چیزی در رونمایی Vanguard باشند. اما همچنان این احتمال وجود دارد که یک رونمایی متفاوت را شاهد باشیم.

در همین حال کسانی که تاریخ انتشار Call of Duty: Vanguard و زمان روایت داستان بازی که به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد را به دقت فاش کرده بودند، ادعاهای جالب دیگری در مورد بازی مطرح کرده‌اند. اگر به آن‌ها باور داشته باشید، Call of Duty: Vanguard دارای تعداد زیادی بازیکن در بخش چندنفره خواهد بود و با بازی بتل رویال وارزون نیز ادغام خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که Vanguard نقشه جدیدی را به Warzone اضافه خواهد کرد. فعلاً همه‌ی این‌ها فقط یک شایعه است و برای فهمیدن اصل ماجرا باید منتظر رویداد رسمی اکتیویژن در روز پنجشنبه باشیم.

بروزرسانی

روز گذشته، اکتیویژن با برگزاری یک رویداد زنده در Warzone به صورت رسمی با انتشار یک تریلر از بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی کرد. در این رویداد بازیکنان در یک گروه 32 نفره وظیفه‌ی نابودی یک قطار مصلح را داشتند که بعد از نابودی قطار، وردانسک توسط تعداد زیادی هواپیما جنگی بمباران شد. سپس بعد آن تریلر این بازی به نمایش در آمد که آن را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید. بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان ماه) برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی (ازطریق بتل‌نت)، عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا