تریلر رونمایی Marvel’s Spider-Man 2

تریلر رونمایی Marvel’s Spider-Man 2 بیش از 20 میلیون بازدید داشته است

تریلر رونمایی بازی Marvel’s Spider-Man 2 از زمان انتشار تاکنون آمار درخشانی را به ثبت رسانده و در کانال رسمی یوتوب پلی‌استیشن بیش از 20 میلیون بازدید داشته است.

رویداد پلی‌استیشن شوکیس سال 2021 میلادی که در ماه سپتامبر برگزار شد و در طی آن استودیو Insomniac Games تریلر رونمایی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که باعث شفگت‌زدگی بسیاری از کاربران شده بود. حال این انحصاری جدید پلی‌استیشن 5 آمار درخشانی را در تعداد بازدید به ثبت رسانده که موفقیتی بزرگ برای سونی و Insomniac Games به حساب می‌آید.

تریلر رونمایی از بازی Spider-Man 2 اینسامنیاک گیمز فقط در کانال رسمی یوتیوب پلی‌استیشن به بیش از 20.3 میلیون بازدید دست یافته است؛ جدا از اینکه در انواع‌ و اقسام کانال‌های دیگر، گیمرها در مجموع تا امروز چند میلیون بار آن را دیده‌اند. البته باید توجه داشت که نسخه‌ی اول این بازی، بدون شک بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌ آن‌ها در چند سال اخیر بوده، بنابراین طبیعی است که کاربران برای نسخه‌ی جدید آن اشتیاق زیادی داشته باشند. در یک آمار کلی اکنون بازی‌های Marvel’s Spider-Man، God of War، Marvel’s Spider-Man 2 و The Last of Us Part II تنها بازی‌های فرست-پارتی (انحصاری ساخته‌شده توسط استودیو اختصاصی) سونی هستند که میان 10 ویدیو بسیار پربیننده‌ی کانال یوتیوب پلی‌استیشن قرار گرفته‌اند.

به گفته افرادی که در توسعه‌ این بازی نقش دارند، Marvel’s Spider-Man 2 نوید یک اثر جاه‌طلبانه را به علاقه‌مدان این بازی می‌دهد و ظاهراً روایت داستان آن تیره و تاریک‌تر از نسخه‌‌های قبلی خود خواهد بود. این بازی در همین چند وقت اخیر رونمایی شده و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است اما به توجه به برنامه‌ریزی‌های سونی قرار است تا در سال 2023 برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود. پس باید منتظر انتشار اطلاعات و تریلر‌های جدید و جذابی از طرف سونی و اینسامنیاک گیمز برای این بازی باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا