The Medium

تریلر لایواکشن برای بازی The Medium منتشر شده است

چندی پیش تریلری لایواکشن برای بازی The Medium منتشر شد که در آن شاهد نمایش وحشت‌های نهفته در گوشه و کنار دنیای موازی بازی با حضور بازیگرانی واقعی هستیم.

یکی از اولین بازی‌هایی که به عنوان انحصاری نسل بعدی فاش شد، The Medium ساخته‌ی ترسناک استودیوی Bloober Team بود. در حالی که استودیو با این سبک غریبه نیست، The Medium نسبت به خروجی قبلی آنها کاملاً متفاوت است. اکنون با نزدیک شدن به زمان انتشار، یک تریلر لایواکشن برای این بازی منتشر شده است.

تریلر مورد نظر بازی The Medium را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

در این تریلر شاهد ایفای نقش فردی واقعی به‌ جای شخصیت اصلی بازی و همچنین بازسازی واقعی برخی از المان‌های نمایش‌ داده شده در تریلرهای بازی هستیم. این کار تا حدی آهسته شروع می‌شود، اما شدت آن بیشتر خواهد شد. بخش‌های دنیای روح در نیمه دوم، تریلر زیبا انجام شده و جلوه‌های ویژه‌ی نمایش داده شده در آن حس تعلیق بین جهان زنده‌ها با دنیای باقی را به خوبی القا می‌کنند. عنصر دنیای دوگانه بازی یکی از بزرگترین امتیازات فروش آن است. این تریلر با همکاری Tomasz Bagiński ، فیلم‌ساز نامزد جایزه اسکار معروف به فیلم کوتاه و کار بر روی سینما برای عناوین The Witcher و اقتباس Netflix از آن مجموعه و Platige Image ساخته شده است که برای چندین فیلم و CGI کار کرده است.

The Medium قرار است در تاریخ 28 ژانویه (۹ بهمن) در X / S و PC Xbox منتشر شود. بررسی بیشتر در مورد جنبه‌های مختلف این عنوان ترسناک با تهیه‌کننده بازی را می‌توانید به طور کامل در اینجا بخوانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا