بازی Halo Infinite

تریلر هنگام عرضه بخش کمپین بازی Halo Infinite منتشر شد

مایکروسافت تصمیم گرفت، یک هفته قبل از عرضه‌ی عمومی بازی Halo Infinite، تریلر هیجان‌انگیز و نفس‌گیر معرفی حالت کمپین بازی را منتشر کند.

با به پایان رسیدن مراحل ساخت کمپین بازی Halo Infinite، مایکروسافت تصمیم گرفت تریلر هنگام عرضه این بازی محبوب را منتشر کردند. اثر جدید استودیو 343 اینداستریز در تاریخ 17 آذر(8 دسامبر) به صورت انحصاری برای دارندگان ایکس‌باکس سری ایکس‌، سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت که البته این انتشار، فقط مربوط به بخش داستانی بازی می‌باشد و قسمت چندنفره آن مدتی پیش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. تریلر آن را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در بخشی از توضیحات این ویدئو آمده است:

وقتی همه امیدها از دست می‌رود، سرنوشت بشریت در دست قهرمان آن قرار می‌گیرد. مستر چیف برای مقابله با بی‌رحم‌ترین دشمنی که تاکنون با آن روبرو شده است، می‌شتابد. با بزرگترین قهرمان بشریت همراه شوید تا یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را تجربه کرده و در دنیای وسیع زتا هیلو، از ارتفاعات خیره‌کننده تا اعماق مرموز زیر حلقه، به گشت‌وگذار بپردازید. اعضای سازمان UNSC را نجات دهید تا به شما در نبرد با دشمن ترسناک بازی که با نام The Banished شناخته می‌شوند، کمک کنند. Halo Infinite جهان‌بازترین و ماجراجویانه‌ترین بازی این مجموعه به حساب می‌آید، پس آن را از دست ندهید.

گفتنی است، نسخه‌ی بتای بخش چندنفره Halo Infinite در 15 نوامبر راه‌اندازی شد و با اینکه بازیکنان از سیستم پیشرفت آن انتقادهای زیادی داشتند، موفقیت بزرگی را برای 343 اینداستریز و ایکس‌باکس به وجود آورد. چیترها بازی را برای برخی از بازیکنان تلخ کرده و موجب شدند تا آن‌ها درخواست داشته باشند که سازندگان توانایی خاموش قابلیت cross-play را به بازی اضافه کنند. اخیراً، استودیو 343 اینداستریز، تغییرات زیادی در سیستم XP و پیشرفت بازی اعمال کرده، همچنین در رابطه با مبارزه با متقلبان نیز صبحت‌هایی به‌میان آورده است. John Junyszek مدیر انجمن این استودیو اظهار داشت: «ما نمی‌توانیم متقلبان را به طور کامل ریشه‌کن کنیم، البته هیچ کس توانایی چنین کاری را ندارد، اما به شما قول می‌دهیم که هر کاری از دست ما ساخته باشد برای مبارزه با آن‌ها انجام می‌دهیم.»

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا