بازی Gran Turismo 7

تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 در رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 منتشر شد

در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 منتشر شد که تاریخ عرضه، محیط چشم‌نواز و گرافیک خیره‌کننده بازی را به نمایش گذاشته بود.

بازی Gran Turismo 7 یکی از مورد انتظارترین عناوین PS5 است، طرفداران امیدوارند پلی‌استیشن، بازی ریسینگی داشته باشد تا بتواند با Forza Horizon که انحصاری ایکس‌باکس است رقابت کند. حال سونی در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 با انتشار تریلری از بازی GT7 رونمایی کرد و طرفداران ریسنگ را با آن امیدوار کرد. این ویدیو حدود 3 دقیقه است و در آن گیم‌پلی، محیط چشم‌نواز و تاریخ عرضه‌ی بازی را به نمایش درآمد. تریلر مورد نظر را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

با توجه به تریلر،‌ سازندگان بازی Gran Turismo 7 تمرکز معطوف محیط‌های چشم‌نواز و متنوع کرده‌اند تا بتوانند نظر کاربران را به خود جلب کنند که تا حدودی در این امر موفق ظاهر شدند. بخش شخصی‌سازی بازی، قسمت دیگری بود که به طور ویژه به آن پرداخت شده بود، در GT7 بازیکنان آزادی عمل زیادی در شخصی‌سازی ماشین‌ها دارند تا بتوانند آن‌ها را به سلیقه خود تغییر داده و به یک ماشین ایده‌آل تبدیل کنند. این بازی علاوه‌بر تنوع محیطی بالا و آب‌وهوای پویا، تعداد ماشین‌های زیادی هم دارد که شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Photo Mode می‌توانید ماشین‌‌های شخصی‌سازی شده‌ی خود را در لوکیشن‌های گوناگون قرار داده و عکس‌های زیبا و باکیفیتی بگیرید. GT7 حالت مختلف برای بازی دارد که آن را به یک اثر مورد انتظار تبدیل کرده است.

بازی Gran Turismo 7، طبق برنامه‌ریزی‌های سونی قرار است در تاریخ 4 مارس 2022 ( مصادف با 13 اسفندماه) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. شما می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا