Crash Bandicoot 4

تریلر Crash Bandicoot 4 دموی بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شده است که به طور خلاصه کاربران را با دموی بازی آشنا می‌کند.

بعد از E3 سال 2016 که شرکت سونی بعد از سال‌ها انتظار نسخه ریمیک سگانه اصلی مجموعه Crash Bandicoot را منتشر کرد که این بازی با بازخوردهای مثبتی هم از جانب منتقدان و هم از جانب طرفداران این مجموعه محبوب روبه‌رو شد. حال پس از سال‌ها انتظار در جریان رویداد Summer Game Fest نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه پرطرفدار به نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time معرفی شد. طرفداران این مجموعه که بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند نسخه‌ی دموی این بازی را در 16 سپتامبر 2020 ( 26 شهریور ) تجربه کنند.

نسخه‌ی دموی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time دو کارکتر قابل بازی دارد که این دو کراش بندیکوت و دکتر نئو کورتکس از محبوب ترین کارکترهای این مجموعه هستند. در دموی این بازی مرحله‌ی Snow Way Out را بازی خواهید کرد که به‌لطف قابلیت‌های خاص و کنترل متفاوت دکتر نئو کورتکس تجربه‌ی متفاوتی خواهید داشت. همچنین دو المان دیگر نیز وجود دارد یکی ماسک Kupuna-Wa برای کنترل زمان و دیگری ماسک Lani-Loi برای کنترل اشیا کاربردهای آن‌ها هستند.

تریلر کوتاه از دموی بازی را می‌توانید در این‌لینک ببینید.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ 2 اکتبر( 11 مهر ماه ) برای Xbox One و PS4 منتشر می شود. توسعه‌دهنده این بازی یعنی Toys for Bob در کنار شخصیت‌های Crash ، Coco و Cortex شخصیت Tawna را نیز معرفی کرد که همه‌ی آن‌ها از شخصیت‌های قابل بازی هستند.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا