Battlefield

تصاویری از Battlefield 6 فاش شد، احتمالاً داستان آن در آینده رخ خواهد داد

تاکنون نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی بتلفیلد به‌طور رسمی توسط الکترونیک‌ آرتز معرفی نشده است، درحالی که چندی پیش تصاویری از بازی جدید آن‌ها تحت عنوان Battlefield 6 منتشر شد.

ظاهراً دو تصویر از بازی بعدی Battlefield در بین رسانه‌ها دست‌به‌دست شده است. این تصاویر مانند برشی بی‌کیفیت از تریلر این بازی است که هنوز از طرف الکترونیک آرتز معرفی نشده است، یکی از آن‌ها مربوط به پرتاب موشک است که در زاویه‌ی شخص اول، کارکتر بازی که داخل کابین خلبان دیده می‌شود این صحنه را مشاهده می‌کند، تصویر دوم نیز به‌نظر می‌رسد از درون یک هلکوپتر بر فراز یک جزیره طوفانی گرفته شده است. این تصاویر اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد، اما به وضوح مشخص است که مانند بازی تاریخی Battlefield 5 نیستند و تجهیزات مدرن در این تصاویر نشان می‌دهد که احتمالاً داستان بازی در آینده رخ خواهد داد.

Battlefield

پس طبق تصاویر یک دنباله مدرن یا نزدیک به آینده برای سری Battlefield شاهد خواهیم بود، تام هندرسون، ادعا می‌کند داستان بازی بعدی بتلفیلد حدود 10 سال در آینده رخ خواهد داد و دارای سلاح‌هایی مبتنی بر آنچه که در حال حاضر وجود دارد یا در حال ساخت است را به کاربذان ارائه خواهد داد. هندرسون همچنین اعتقاد دارد که این نسخه از بازی بدون هیچ پسوند و شماره‌ای با نام Battlefield روانه بازار خواهد شد و در آن شما می‌توانید یکی از دوقدرت ایالات متحده آمریکا و یا روسیه را انتخاب کنید.

در بخش چندنفره بازی، هندرسون اعتقاد دارد که باید انتظار یک حالت بتل رویال را داشته باشیم، که در آن چهار کلاس با توانایی‌های متفاوتی وجود دارد، نه فقط لودات: به عنوان مثال یک سرباز پیشاهنگی ممکن است قابلیتی داشته باشد که صدای پا ندهد، در حالی که یک سرباز هجومی ممکن است قابلیتی داشته باشد که برای مدت بیشتری بدود.

Battlefield

انتظار می‌رود که در بهار تریلری از بازی جدید Battlefield را شاهد باشیم، بنابراین ممکن است به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود. پس در صورت انتشار اخبار جدید درباره این بازی، ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا