تصاویر جدیدی از سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی از سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به سامسونگ Galaxy Fold 2 باشد. افشاگر شناخته شده Ice Universe دو عکس از جانشین Galaxy Fold منتشر کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه در رنگ طلایی و با بروزرسانی‌‌هایی در دوربین عرضه خواهد شد. به طور دقیق مشخص نیست که این تلفن هوشمند در پشت از چند دوربین بهره می‌برد، اما شایعاتی وجود دارد که بیان می‌کند دوربین Galaxy Fold 2 مشابه Galaxy S20 Plus خواهد بود که شامل یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی نیز می‌شود.

تصاویر جدید سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

طراحی

تصاویر منتشر شده نما جلویی دستگاه را نیز مشخص می‌کنند، اما خیلی مبهم است، با این حال می‌توان جزییاتی از دستگاه را در آن مشاهده کرد. در قسمت پایین چپ دستگاه اسپیکر قرار گرفته است. در سمت راست نیز درگاه USB-C و میکروفون مکالمه تعبیه شده است. همچنین در بالا صفحه نمایش گوشی یک اسپیکر کوچک دیده می‌شود که تایید می‌کند Galaxy Fold 2 از اسپیکر استریو بهره خواهد برد. رندرها منتشر شده آرایش دوربین پشت را نیز مشخص کرده‌اند. دوربین سه‌گانه این گوشی در یک قاب مستعطیل شکل قرار گرفته است که مشابه چیزی است که در Galaxy Note20 Ultra مشاهده کردیم.

صفحه نمایش

Galaxy Fold از یک صفحه نمایش 4.6 اینچی بهره می‌برد و در حالتی که نمایشگر باز می‌شد، اندازه آن به 7.3 اینچ افزایش می‌یابد. شایعاتی وچود دارد که سامسونگ اندازه صفحه نمایش در حالت باز شده را به 7.4 یا 8 اینچ افزایش داده است. Galaxy Fold 2 از نظر طراحی تفاوتی چندانی با نسخه اول خود ندارد و تمام المان‌ها اصلی خود را حفظ کرده است.

تصاویر جدید سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

قیمت

خبر ناامیدکننده این است که سامسونگ مجبور شد به دلیل عدم ارگونومی پایدار، زمان عرضه دستگاه را به تعویق بیاندازد. شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند با قیمت کمتری نسبت به Galaxy Fold روانه بازار خواهد شد ،همچنین فضا ذخیره‌سازی نیز کاهش یافته است. به نظر می‌رسد که مدل پایه Galaxy Fold 2 با برچسب قیمت 1،980 دلار عرضه می‌شود. سامسونگ در نظر دارد تا قیمت دستگاه را کاهش دهد تا هم بتواند طیف وسیع‌تری از کاربران را پوشش دهد هم اینکه به توسعه تلفن‌ها تاشو کمک کند.

Galaxy Fold 2 یکی از دو تلفن هوشمند تاشو جدیدی است که سامسونگ می‌خواهد طی چند هفته آینده رونمایی کند. دستگاه دیگر Galaxy Z Flip 5G می‌باشد که در ماه جولای در چین راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین بخوانید:

هر چیزی که در مورد ایسوس ROG Phone 3 می‌دانیم: مشخصات، ویژگی‌ها و …

وان پلاس بادز در طول مکالمه از قابیلت حذف نویز استفاده خواهد کرد

هواوی Mate 40 در خارج از چین با تراشه Kirin همراه نخواهد بود

منبع: theverge . gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا