تصاویر رندرهای رسمی Galaxy S21 FE سامسونگ افشا شد

افشاگری‌ها پیرامون Galaxy S21 FE همچنان ادامه دارد و اخیراُ وب‌سات coinbrs با افشای مشخصات و تصاویر دستگاه عملاً رویداد معرفی آن در جریان CES 2022 را به یک مراسم کسل‌کننده تبدیل کرده است.

انتشار تصاویر بازاریابی Galaxy S21 FE برخی از جنبه‌های اساسی طراحی دستگاه مانند آرایه دوربین را که از زبان طراحی مشابه پرچمدارهای S21 سامسونگ بهره می‌برند، تأیید می‌کند. رندرهای مورد بحث همچنین نشان می‌دهند مورد انتظارترین گوشی غول فناوری کره‌ای به یک صفحه نمایش 6.4 اینچ Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، بریدگی پانچ (hole-punch) جهت قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است. CoinBRS پا را فراتر گذاشته و برخی از مشخصات اصلی Galaxy S21 FE را نیز تأیید می‌کند. به گزارش این وب‌سایت چیدمان دوربین پشت شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض و سنسور عمق تصویر می‌باشد. این درحالی است که سایر نشت‌ها از وجود یک دوربین تله‌‌فوتو در آرایش دوربین این دستگاه خبر می‌دادند. به نظر نمی‌رسد مشخصات مورد بحث در مورد دوربین Galaxy S21 FE تغییر کند. به غیر از دوربین سلفی 32 مگاپیسکلی، سایر مشخصاتی که توسط وب‌سایت CoinBRS منتشر شده است با سایر گزارش‌های قبلی در تضاد است. نشت‌های نخست از چیدمان دوربین سه‌گانه شامل دوربین عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی خبر داده بودند.

به نظر می‌رسد سامسونگ در آخرین لحظات تصمیم گرفته مشخصات دستگاه را برای کاهش قیمت تغییر دهد. در نظر داشته باشید قیمت نسخه پایه Galaxy S21 بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و اینطور به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای مجبور شده است به منظور عرضه Galaxy S21 FE با قیمت پایین‌تر در برخی از مشخصات این دستگاه (از جمله چیدمان دوربین) تغییراتی ایجاد کند. قدرت سخت‌افزاری S21 FE توسط تراشه‌های Exynos 2100 یا Snapdragon 888 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. این دستگاه از یک باتری 4.500 میلی آمپر ساعتی به منظور تأمین انرژی بهره خواهد برد و همانند نسل قبل از درگاه جک 3.5 میلی‌متری صدا پشتیبانی نمی‌کند. متأسفانه این‌بار سامسونگ حتی درگاه کارت حافظه جانبی را نیز حذف کرده است. بخش عمده‌ای از اطلاعاتی که توسط تصاویر بازاریابی Galaxy S21 FE فاش شده بود، از طریق افشاگری‌های گوناگون مدتی پیش در اختیار کاربران قرار گرفته بود. با این حال، این دستگاه در مقایسه با Galaxy S20 FE یک پیشرفت خارق‌العاده به حساب می‌آید و سامسونگ توانسته بخش‌های بسیاری از دستگاه را توسعه دهد. متأسفانه برای صحت این نشت‌ها بایستی تا رویداد CES 2022 منتظر بمانیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا