آیفون 12

تصاویر سری آیفون 12 اپل پیش از رویداد به طور کامل فاش شد

اپل کمتر از یک ساعت دیگر طی رویداد “Hi, Speed” از جدیدترین سری پرچمدار خود، آیفون 12 ، رونمایی خواهد کرد. اما اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، به لطف افشاگر شناخته شده ایوان بلاس (Evan Blass)، تصاویر هر چهار مدل این سری به بیرون درز کرده است.

به نظر می‌رسد آنچه این افشاگر در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته رندرهای رسمی اپل به منظور رونمایی از چهار جدید آیفون 12 می‌‌باشد. تصاویر منتشر شده با شایعاتی که پیشتر در مورد پرچمدار جدید کوپرتیونی‌ها گزارش شده بود مطابفت دارد و دستگا‌ه‌های این سری در چهار مدل iPhone 12 Pro ،iPhone 12 ،iPhone 12 mini و iPhone 12 Pro Max در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. متاسفانه رندرهای ارائه شده توسط بلاس تنها پنل جلویی و پشتی گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارد، به همین دلیل مشاهده نمای واضحی از طراحی مربع شکل کناره‌های دستگاه‌‌ها که گفته می‌شد مشابه آیفون 4 می‌باشد، اندکی دشوار به نظر می‌رسد. به هرحال، این تصاویر پیش‌زمینه خوبی از آنچه که اپل قرار است طی رویداد “Hi, Speed” به نمایش بگذارد در اختیار ما قرار می‌دهد.

آیفون 12
تصویر منتسب به iPhone 12 mini

افشاگری‌های جدید صورت گرفته مواردی را در مورد دستگاه‌‌های آینده اپل فاش می‌کند، از جمله این موارد می‌توانیم به رنگ آبی جدید که در مدل‌های iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max در دسترس می‌باشد، اشاره کنیم که جایگزین رنگ سبز نیمه شب (midnight green) که سال گذشته شاهد آن بودیم، شده است. همچنین با اضافه شدن گزینه‌های خاکستری تیره، سفید و طلایی شاهد تنوع رنگ بیشتری در سری آیفون 12 خواهیم بود. تصاویر مورد بحث همچنین بهترین نگاه از سنسور جدید LIDAR را که از iPad Pro به جدیدترین آیفون اپل راه‌یافته است را در اختیار ما قرار می‌دهند (به حلقه تاریک موجود در زیر دوربین راست توجه کنید). این افشاگری‌های همچنین تایید می‌کند که سایه سرمه‌ای مشابه‌ای در مدل‌های iPhone 12 mini و iPhone 12 به چشم می‌خورد که جایگزین حلقه بنفش روشن موجود در آیفون 11 شده است (همچنین گزینه‌های معمول مشکی، سفید، سبز و قرمز وجود خواهد داشت). سرانجام این نشت‌ها، اطلاعاتی را نیز در مورد iPhone 12 mini فاش می‌کند که گفته می‌شود از یک صفحه نمایش 5.4 اینچ OLED بهره می‌برد و کوچکترین زبان طراحی از زمان iPhone 5 را در اختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است iPhone 5 از یک صفحه نمایش 4.0 اینچ بهره می‌برد که حتی از iPhone 6 و iPhone SE 2020 که به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی مجهز شده‌اند نیز کوچکتر می‌باشد. متاسفانه افشاگری‌های صورت گرفته معیاری مناسبی جهت مقاسیه اندازه پنل جلویی مدل‌های آیفون 12 نمی‌باشد، اما به نظر می‌رسد که iPhone 12 mini از مدل پایه Phone 12 از نمایشگر کوچکتری استفاده خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا