تصویر لو رفته از Pixel 4a نشان می‌دهد فضای ذخیره سازی سریعتری خواهد داشت

تصویر لو رفته از Pixel 4a نشان می‌دهد فضای ذخیره سازی سریعتری خواهد داشت

اگر گوگل مسیر مورد انتظار را دنبال کند، تلفن بعدی که از آنها می‌بینیم باید Pixel 4a باشد که در حدود ماه مه معرقی می‌شود. تصویر دیگری که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است، به طور پیش فرض برخی از مشخصات گوشی میان رده را از طریق صفحه بوت لودر آن نشان می‌دهد.
تصویری که در XDA Developers منتشر شده است، نشان می‌دهد که Pixel 4a در واقع با 6 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود – این موضوع به طور همسان با 6 گیگابایت رم در Pixel 4 و Pixel 4 XL و از 4 گیگابایت در Pixel 3a و Pixel 3a XL است.
ما قبلاً در مورد 6 گیگابایت رم به لطف ویدئوی دست ساز ارسال شده توسط همین منبع شنیده‌ایم و آن ویدیو همچنین به 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد که باز هم در این تصویر جدید نشان داده شده است.
اما آنچه که برای اولین بار در تصویر بوت لودر فاش می‌شود این است که 64 گیگابایت حافظه با استفاده از یک تراشه ذخیره سازی سریع UFS 2.1 به روز شده است: این بدان معنی است که سرعت تراشه ذخیره سازی با گوشی‌های Pixel 4 مطابقت دارد و یک پله از گوشی‌های پیکسل 3a بالاتر است.

رندر Pixel 4

ارتقاهای مورد انتظار در Pixel 4a

سرعت حافظه داخلی گوشی شما بیش از آنچه که فکر می‌کنید مهم است، زیرا گوشی شما دائماً باید برنامه‌ها و فایل‌ها را از حافظه داخلی خود بارگیری کند. بنابراین این مدل از نظر تئوری باید به طور قابل ملاحظه‌ای سریع‌تر و سرزنده‌تر از Pixel 3a عمل کند.
با این حال همه این اخبار هنوز تأیید نشده است – اعتقاد بر این است که پیکسل 4a که در این تصویر منتشر شده است تنها یک نسخه نمونه اولیه باشد و ممکن است جزئیات خاصی از گوشی از الآن تا تاریخ عرضه تغییر کند.
هنوز هم دلگرم کننده است که ببینیم Pixel 4a احتمالاً با ارتقاهای داخلی کمتری نسبت به نسخه قبلی خود؛ یعنی، Pixel 3a همراه خواهد بود. براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، پیکسل 4a با همان قیمت اصلی 399 دلار که هم قیمت با Pixel 3a است در ایالات متحده به بازار عرضه می‌شود.
ما هنوز نمی‌دانیم که آیا Pixel 4a در یک مدل 128 گیگابایتی و همچنین یک نسخه 64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود یا به نظر می‌رسد که گوگل این بار ایده ساخت مدل XL بزرگتری را در نظر دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا