Epic Games

تعداد کاربران فروشگاه Epic Games به بیش از 160 میلیون رسیده است

طبق جدیدترین اخبار صنعت گیم تعداد کاربران روشگاه دیجیتالی Epic Games Store رشد قابل توجهی داشته است و به بیش از 160 میلیون رسیده است.

همانطور که در بررسی سالانه Epic Games در سال 2020 نشان داده شده است، فروشگاه Epic Games رشد قابل توجهی از نظر تعداد کاربر داشته است. مجموع مشترکین فروشگاه اپیک‌گیمز به بیش از 160 میلیون کاربر در PC رسیده است. در حالی که کاربران فعال روزانه 31.2 میلیون نفر بودند که نسبت به سال قبل 192 درصد افزایش داشته است. همچنین رکورد کاربران فعال همزمان اپیک گیمز استور به‌تازگی از مرز ۱۳ میلیون نفر گذشت. در حالی که کاربران فعال ماهانه 56 میلیون نفر بودند.

فروشگاه Epic Games بیش از 103 بازی رایگان را در زمان‌های مختلف برای همه‌ی کاربران رایگان کرده است. در مجموع، کاربران آن ۷۴۹ میلیون بار موفق به دریافت بازی‌های رایگان شدند. در حالی که بیش از 700 میلیون دلار برای بازی‌ها هزینه شد که 265 میلیون دلار (یا 37 درصد) رای بازی‌های شرکت‌هایی غیر از اپیک خرج شد. همچنین گیمرها در کل 5.7 میلیارد ساعت زمان را به تجربه‌ی بازی در این فروشگاه پرداختند. این عدد نسبت به 3.35 میلیارد در سال 2019 یک رکورد محسوب می‌شود (که 70 درصد رشد نشان را می‌دهد).

بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla، Satisfactory، Fortnite، Snow Runner، Grand Theft Auto 5، Borderlands 3، Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2، Rocket League محبوب‌ترین آثار حاضر در اپیک گیمز استور در سال ۲۰۲۰ میلادی به شمار می‌آیند. فروشگاه Epic Games برنامه‌های دقیق و منظم شده‌ای برای سال 2021 دارد که شامل: پروفایل بازیکن، اچیومنت‌ها، قابلیت‌های شبکه‌ی اجتماعی‌محور بیشتر و افزایش کاربرد فهرست بازی‌های مورد انتظار و مورد علاقه می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا