تعداد کاربران Control

تعداد کاربران Control از مرز 10 میلیون نفر عبور کرد

بر اساس گزارش مالی استودیو رمدی تعداد کاربران Control از مرز 10 میلیون نفر عبور کرده و همچنین آن‌‌ها اعلام کردند که مراحل ساخت دنباله‌ی این بازی نیز آغاز شده است.

به جرعت می‌توان گفت بازی Control یکی از بهترین بازی‌های سال 2019 بود. این بازی اکشن-ماجراجویی که محصول Remedy Entertainment است توانست موفقیت‌های زیادی در بازار و همچنین بین منتقدان کسب کند. استودیو رمدی در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرد تعداد کاربران Control از زمان انتشار بازی تا الان از مرز 10 میلیون نفر عبور کرده است. البته در این گزارش خبری از میزان فروش نیست ولی می‌دانیم در پایان سال 2020 میلادی این بازی 2 میلیون نسخه فروش داشته است.

بنابراین جای تعجب نیست که Remedy Entertainment تصمیم گرفته‌ است سرمایه‌گذاری بزرگی را روی IP کنترل انجام دهد. البته همکاری متداوم سازنده با ناشر بازی Control که شرکت 505Games است نقش به‌سزایی در این موضوع داشته است. چندی پیش نیز اعلام شده بود، یک بازی  Co-op و PvE به‌نام Condor در مراحل ساخت قرار دارد که اسپین آف بازی Control است. با این حال رمدی همچنان تأکید می‌کند «در آینده یک بازی کنترل با بودجه‌ی بزرگ‌تر» خواهیم داشت که به‌احتمال زیاد دنباله‌ی بازی اصلی به‌حساب می‌آید. همچنین رمدی اظهار داشت که این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد که سازندگان ترجیح می‌دهند آن را مرحله‌ی «اولیه ایده‌پردازی و شکل‌گیری» بنامند.

در حال حاضر بازی Control روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، PC و Stadia در دسترس است. این بازی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شده است، اما فقط از طریق خدمات ابری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا