توئیتر

توئیتر قابلیت Super Follow را در اختیار تمامی کاربران iOS قرار می‌دهد

کاربران جهانی توئیتر اکنون می‌توانند با استفاده از قابلیت Super Follow برای محتوای اختصاصی تولیدکننده محبوبشان حق اشتراک پرداخت کنند.

توئیر به تمامی کاربران iOS اجازه می‌دهد تا تولیدکنندگان مورد علاقه خود را با استفاده از قابلیت Super Follow حمایت کنند. این ویژگی که برای نخستین‌بار در شهریورماه منتشر شده و تاکنون تنها در دسترس کاربران ایالات متحده و کانادا قرار گرفته بود به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق حساب توئیر خود کسب درآمد کرده و از طریق اشتراک ماهیانه محتوای اختصاصی مورد نظرشان را ایجاد کنند. توئیر قابلیت Super Follow را اولین‌بار در بهمن‌ماه اعلام و در شهریورماه آنرا برای اختیار تولیدکنندگان منتخب ارائه کرد. به نقل از SensorTower، مشترکان طی دو هفته گذشته 6 هزار دلار کمک مالی به تولیدکنندگان پرداخت کردند.

طبق دستورالعملی که توئیتر برای قابلیت Super Follow در نظر گرفته است، تولیدکنندگانی که خواهان دریافت این ویژگی هستند می‌بایست بالای 18 سال باشند، حداقل 10 هزار دنبال‌کننده داشته باشند و طی 30 روز گذشته حداقل 25 مرتبه توئیت زده باشند. پس از پذیرش نیز تولیدکنندگان موظف‌اند حداقل 25 توئیت در ماه منتشر کنند. تولیدکنندگان پس از پرداخت هزینه درون برنامه‌ای می‌توانند 97 درصد از درآمد حاصل از حق اشتراک کاربران را دریافت کنند و توئیتر تنها 3 درصد از این مبلغ را دریافت می‌کند. با این حال اگر تولیدکننده‌ای 50 هزار دلار درآمد داشته باشد، پس از پرداخت هزینه‌های درون برنامه‌ای می‌تواند تا 80 درصد از حق اشتراک کاربران را دریافت کند و توئیتر سهم خود را از درآمدهای آینده تا 20 درصد افزایش خواهد داد. توئیتر در نظر دارد برای قابلیت Super Follow نشان‌هایی را در نظر بگیرد تا راحت‌تر توسط کاربران شناسایی شوند. این شرکت همچنین بیان می‌کند در آینده‌ای نزدیک قابلیت Super Follow را برای کاربران وب و اندروید نیز گسترش دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا