Among Us

توسعه‌دهندگان بازی Among Us از مشکلات هک بازی اطلاع دارند

استودیو InnerSloth سازنده بازی Among Us در بیانیه‌ای به کاربران این بازی اعلام کرد که از مشکلات هک بازی آگاه هستند و فعلاً برای جلوگیری از آن در گروه‌های خصوصی و با دوستان خود به بازی بپردازند.

توسعه دهندگان بازی Among Us در استودیو InnerSloth به بازیکنان وعده داده‌اند که به‌دلیل مسئله هک کنونی که گریبانگیر این بازی شده است، با بروزرسانی اضطراری، سرور را برای کمک به مبارزه با هکرها آغاز کند. مشکلاتی نظیر قطع اتصال بازیکنان از سرور، قرار گرفتن در معرض پیام‌های اسپم درباره ترامپ و تهدید کاربران وجود دارد که موجب تلخ شدن بازی می‌شود. سازندگان به بازیکنان توصیه می‌کند که در لابی‌های خصوصی بمانند و فقط با افرادی که به آنها اعتماد دارند بازی کنند.

متن توییت منتشر شده توسط شرکت InnerSloth : «یادآور!! لطفاً بازی‌ خود را در گروه خصوصی و با افرادی که به آنها اعتماد دارید تجربه کنید!!! ما هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهیم!! 23 اکتبر 2020»
«سلام به همه. ما از مسئله هک کردن آگاه هستیم و در حال بررسی آن هستیم. ما به روزرسانی اضطراری سرور را انجام خواهیم داد. لطفاً بازی‌های خصوصی و با افرادی که به آنها اعتماد دارید بازی کنید!!!»

توییت مورد نظر توسط توسعه‌دهندگان Among Us را در این لینک مشاهده کنید.

Among Us

هکری که ادعا می‌شود 1.5 میلیون مسابقه از بازی Among Us را تحت تأثیر قرار داده است به Eurogamer و Kotaku گفته است که هدف او «یک شیرین کاری تبلیغاتی» است.

همانطور که اخیراً گزارش داده شد، Among Us در سال 2018 منتشر شده است. اما اخیراً زندگی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اکنون، با این بازسازی چشمگیر VR ساخته شده توسط فن، جهش به 3D پیدا کرده است. هر کسی می تواند VRChat را با بارگیری VRChat از Steam در Among Us بررسی کند. شما برای پخش حتی نیازی به هدست VR ندارید. می‌توانید دنیای VRChat را دانلود کرده و از دسک تاپ خود بازی کنید.

همچنین بخوانید:

منبع: gamesradar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا