تیزر رسمی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ منتشر شد

تیزر رسمی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) و طی رویداد Galaxy Unpacked جدیدترین پرچمدار خود را به همراه 5 دستگاه دیگر معرفی می‌کند. گل سرسبد این مراسم به طور قطع سری Galaxy Note 20 خواهد بود، اما ما با Galaxy Z Fold 2 (جانشین Galaxy Fold) نیز روبرو خواهیم شد. به دستگاه‌‌ها مورد بحث سری Galaxy Watch 3 ،Galaxy Tab S7 و Galaxy Buds Live را نیز اضافه کنید. آخرین تیزر تبلیغاتی که سامسونگ از این رویداد به اشتراک گذاشته راه‌اندازی تمام 5 محصول مورد بحث را تایید می‌کند. همچنین پیش‌نمایش کوتاهی از این دستگاه‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اساس رنگ بکار گرفته شده در ویدیو تبلیغاتی مذکور، برنز رازگونه (Mystic Bronze) می‌باشد که به نظر می‌رسد دلیل انتخاب این رنگ از سوی سامسونگ، استفاده از آن در سری جدید گوشی‌ها هوشمند پریمیوم خود بوده است. در ادامه تیزر با قطعات جدا شده یک دستگاه روبرو می‌شویم که به احتمال زیاد Z Fold 2 است و در تمام قسمت‌ها آن نماد 0:06 به چشم می‌خورد. سپس کلیپ به آزمایش قلم S Pen گوشی Note20 می‌پردازند. همچنین شا‌ت‌ها بسیار سریعی از طراحی‌ها گوناگون، قسمت‌ها مختلف دستگاه و حتی جعبه تلفن هوشمند نیز به نمایش گذاشته می‌شود که در تمام بخش‌ها آن لوگو 0:17 پیاده‌سازی شده است.

رویداد Galaxy Unpacked در پردیس دیجیتال (Digital City) سامسونگ که در شهر سوون واقع شده برگزار خواهد شد که در تیزر تبلیغاتی نیز نماها کوتاهی از آن به نمایش گذاشته شده است و سرانجام در پایان ویدیو نیز تمام محصولات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. رویداد مورد بحث در 5 اوت مصادف با 15 مرداد برگزار خواهد شد. شما می‌‌توانید این مراسم را از طریق وبسایت رسمی سامسونگ به صورت آنلاین مشاهده کنید.

همچنین بخوانید؛

استاندارد Quick Charge 5 معرفی شد، شارژ کامل تلفن هوشمند تنها در 15 دقیقه

گوگل Pixel 4a به احتمال زیاد در 13 مرداد معرفی می‌شود

اپلیکیشن سامسونگ جسچرها حرکتی را برای Galaxy Watch 3 تایید می‌کند

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا