مدل جدید پلی‌استیشن 5

مدل جدید پلی‌استیشن 5 توسط سونی در ژاپن ثبت شده است

در جدیدترین اخبار صنعت گیم مدل جدید CFI-1200 کنسول پلی‌استیشن 5 توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در ژاپن ثبت شده است.

به‌تازگی مطلع شدیم که مدل جدید پلی‌استیشن 5 توسط بخش سرگرمی تعاملی سونی در ژاپن به ثبت رسیده است. در ماه آوریل تولیدکننده‌ی سخت‌افزار گواهینامه‌ی طراحی مدل تازه CFI-1200 کنسول PS5 را دریافت کرد که به نظر می‌رسد شامل تجهیزات رادیویی جدیدی می‌باشد. علاوه بر این، وزارت امور داخلی و ارتباطات ژاپن، نیز گواهی طراحی مدل جدیدی را اعطا کرده است؛ شرکتی که تضمین می‌کند تجهیزات ارتباطی رادیویی و بی‌سیم مطابق با استانداردهای فنی لازم باشند.

همانطور که در گذشته گزارش شده بود سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 در هنگام عرضه از مدل CFI-1XXX استفاده می‌کرد. همچنین نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی کنسول نسل 9 شرکت سونی نیز از مدل CFI-11XX استفاده می‌کرد که در سال گذشته روانه‌ی بازار شد. در جریان طراحی مجدد پلی‌استیشن 5 در سال گذشته نیز هیچ پیشرفت عمده‌ای در عملکرد آن مشهود نبود. بنابراین این احتمال وجود دارد که مدل CFI-1200 نیز همین رویه را دنبال کند و احتمالا تغییری در قدرت و ظاهر کنسول ایجاد نخواهد شد.

با این‌ حال عده‌ای نیز گمان می‌کنند که شاید سونی با مدل جدید کنسول نسل نهمی خود بتواند سرعت تولید آن را به مقداری قابل توجه‌ای افزایش و نیاز دستگاه به برخی از قطعات کمیاب در بازار را اندکی کاهش دهد. شایعاتی نیز از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 پرو به گوش می‌رسد که ظاهراً پیشرفت‌های قابل‌ توجه زیادی خواهد داشت و براساس شایعات منتشر شده ممکن است که این کنسول در سال 2024 میلادی در دسترس گیمرها قرار بگیرد. با ما همراه باشید در صورت انتشا اخبار بیشتر در این رابطه بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

منبع: psu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا