Halo Infinite

جزئیات جدیدی در مورد سیستم مبارزات و وسایل نقلیه Halo Infinite منتشر شد

تیم Sandbox در جلسه پرسش و پاسخ در برنامه اینساید اینفینیت جزئیاتی از بازی Halo Infinite در مورد سیستم مبارزات و وسایل نقلیه بازی منتشر کرد.

به نظر می‌رسد پس از تأخیر Halo Infinite در سال 2020، این بازی برای انتشار در پاییز مسیر آماده‌سازی را طی می‌کند. پس از اعلام خبر تأخیر بازی، مدتی خبر خاصی از آن در دسترس قرار نگرفت. اما اکنون، به نظر می‌رسد، ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، به‌صورت ماهیانه اخبار مختلفی را حول این بازی منتشر خواهد کرد. امروز به عنوان بخشی جلسه پرسش و پاسخ «Inside Infinite»، تیم Sandbox بازی جزئیاتی از بازی Halo Infinite در مورد سیستم مبارزات و وسایل نقلیه بازی منتشر کرده است.

این مکالمه بین مدیر انجمن Brian Jarrard و چند نفر از کسانی که در طراحی بخش مولتی‌پلیر و sandbox بازی شرکت می‌کنند، انجام شده است. این یک مصاحبه‌ی طولانی است که در آن در مورد «Halo Combat Doctrine» صحبت می‌کنند. تیم سعی می‌کند تا میان مواردی مثل حرکت کردن و زمان کشتن دشمنان درکنار سیستم نوار سلامت بازی تعادل ایجاد کنند.

همچنین تمرکز زیادی بر روی بحث نقش وسایل نقلیه در این بازی است. آن‌ها در مورد Warthog محبوب صحبت کردند، که به نظر می‌رسد طرفداران مجموعه هیلو با آن آشنا باشد. همچنین تیم سازنده از وسایل نقلیه به‌عنوان یک «وسیله برای تغییر سرعت بازی» استفاده کرده‌اند. می‌توانید این مصاحبه را به طور کامل در Halo Waypoint از اینجا بخوانید.

Halo Infinite قرار است این پاییز برای Xbox Series X/S ، Xbox One و PC منتشر شود. در حال حاضر گفته می‌شود که این تیم برای بهینه‌سازی بازی برای همه سیستم عامل‌ها هر آنچه در توان دارد را انجام می‌دهد. آن‌ها می‌خواهند تا بازی را در بهترین حالت برای روز عرضه آماده کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا