زمان عرضه Halo Infinite

حالت‌‌های Forge و Co-op در زمان عرضه Halo Infinite وجود نخواهند داشت

۳۴۳ اینداستریز طی یک اعلامیه بیان کرد، حالت‌‌های Forge و Co-op در زمان عرضه Halo Infinite، در این بازی حضور نخواهند داشت.

بازی Halo Infinite اواخر امسال منتشر خواهد شد،‌ اما تمام قسمت‌های آن در زمان عرضه به همراه بازی منتشر نمی‌شود. بر اساس گزارش ماهانه‌ی تیم ۳۴۳ اینداستریز از روند تولید این بازی، مشخص شد که آن‌ها تصمیم گرفتند به دلیل اطمینان از پایان ساخت بازی در سال جاری، بخش‌هایی از هیلو اینفینیت را در به هنگام عرضه، منتسر نکنند. بنابراین در زمان عرضه‌ی Halo Infinite، حالت کوآپ برای بخش داستانی (Campaign Co-op) در دسترس دارندگان بازی قرار نخواهد گرفت. حالت Forge نیز در کنار کوآپ در این زمان در دسترس نخواهد بود.

جوزف استیتن، سرپرست خلاق تیم سازنده در 343 Industries، این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت:

متاسفانه درحالی که تیم برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی عالی در زمان عرضه‌ی Halo Infinite متمرکز است، ما یک تصمیم بسیار سخت گرفتیم و بخش کوآپ حالت داستانی را با تاخیر عرضه خواهیم کرد. همچنین در جریان این تصمیم، ما مجبور شدیم تا انتشار بخش Forge را نیز به تأخیر بیاندازیم تا بتوانیم تجربه‌ای کامل و بی‌نقص ارائه دهیم.

اولویت همیشگی ما این است که مطمئن شویم هر یک از بخش‌‌های بازی به بهترین حالت خود رسیده تا زمانی که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تجربه‌ای بی‌نقص را به آن‌ها ارائه دهد. بنابراین تصمیم گرفتیم عرضه‌ی این دو بخش را به تأخیر بیاندازیم، زیرا به طور کامل آماده نبودند.به‌عنوان یک تیم و یک استودیو، ما دوست نداریم تجربه‌هایی که هنوز آماده نشده‌اند را به‌صورت عمومی در دسترس مخاطبان قرار بدهیم.

با توجه به طبیعت Halo Infinite به عنوان یک لایو-سرویس‌، گفته می‌شود Industries قصد دارد همکاری بین بخش‌های کمپین و Forge را در مدت زمان بیشتری حفظ کند پس از انتشار بازی به صورت فصلی منتشر کند. برای مثال حالت کوآپ بخش تک‌نفره‌ی Halo Infinite را در سیزن 2 و حالت Forge را هم در سیزن 3 عرضه خواهند شد؛ البته هنوز قطعی نیست.

در رابطه با زمان عرضه Halo Infinite، مایکروسافت و 343 Industries زمان انتشار این بازی را برای تعطیلات سال 2021 میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما فعلا تاریخ انتشار رسمی این اثر مورد انتظار، اعلام نشده است. شایعات حاکی از آن است که هیلو اینفینیت در اواسط نوامبر (آبان ماه) عرضه خواهد شد. از آنجایی که مایکروسافت در گیمزکام امسال (۳ شهریور) حاضر خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که در این رویداد اطلاعات بیشتری پیرامون موعد عرضه‌ی این بازی، اعلام شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا