Watch Dogs: Legion

حالت آنلاین Watch Dogs: Legion برای PC با تاخیر عرضه خواهد شد

در جدیدترین اخبار صنعت گیم استودیو Ubisoft اعلام کرد که زمان دسترسی کاربران به حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion برای PC را به تأخیر انداخت.

خبر رسمی تأخیر حالت آنلاین در PC از طریق حساب رسمی Watch Dogs: Legion در توییتر اعلام شد. دلیل این تأخیر، مشکلی است که می‌تواند باعث خراب شدن بازی برای بازیکنان با برخی از کارت گرافیک‌ها شود. تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی در تلاش است تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کند، و اینکه حالت آنلاین بازی تا زمان رفع کامل این مشکل منتشر نخواهد شد.

طبق این اطلاعیه، برخی از حالت‌های آنلاین نیز در کنسول‌ها به تأخیر می‌افتند، اما اکثریت آن‌ها هنوز برای عرضه در 9 مارس (۱۹ اسفند) برنامه‌ریزی شده‌اند. این به‌ویژه در مورد حالت OP Tactical رخ خواهد داد، که در آن نیز یک مسئله خرابی وجود دارد. این حالت در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) منتشر می‌شود. همچنین در کنسول‌های PlayStation تا زمان حل این مشکلات، کاربران برای ارتباط با یکدیگر به استفاده از گفت‌وگوی متنی در بازی محدود خواهند شد. رفع اشکال در دست انجام است و همچنین در تاریخ 23 مارس منتشر خواهد شد.

تویتتر منتشر شده درباره‌ی این مطلب را ‌می‌توانید در اینجا ببینید.

یوبیسافت اعلام کرد که حالت آنلاین برای Watch Dogs: Legion منتشر نخواهد شد که ابتدا در نوامبر سال ۲۰۲۰ با تأخیر مواجه شد و در ماه مارس در دسترس قرار می‌گیرد و از طریق یک بروزرسانی رایگان در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به بازی اضافه می‌شود، این برنامه برای هر دارندگان بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان است.

بازی‌ Watch Dogs: Legion در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های سونی، مایکروسافت، پی سی و گوگل استیدیا قابل دریافت است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا