بازی Call of Duty Vanguard

حالت زامبی بازی Call of Duty Vanguard رونمایی شد

به‌تازگی اکتیویژن با انتشار یک تریلر، از حالت زامبی بازی Call of Duty Vanguard رونمایی کرد. این بازی در کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

در حالیکه کمتر از یک ماه به تاریخ انتشار بازی Call of Duty Vanguard مانده است، اکتیویژن با انتشار یک تریلر 2 دقیقه‌ای، بخش زامبی این بازی را به صورت رسمی معرفی کرد. برخلاف بخش‌های دیگر بازی COD: Vanguard که در اصل توسط استودیو اسلج‌همر گیمز ساخته شده‌اند، استودیو Treyarch اکتیویژن وظیفه‌ی ساخت بخش زامبی این اثر را برعهده داشت. در تریلری آن موسیقی بک‌گراند از بیلی ایلیش، خواننده مشهور آمریکایی، بود، ما شاهد ادامه خط داستانی Dark Aether هستیم که برای اولین بار توسط Treyarch در Call of Duty Black Ops Cold War آغاز شد. تریلر منتشر شده از بخش زامبی این بازی را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

کسانی که نسخه بتای چندنفره بازی Vanguard را تجربه کردند، ممکن است، متوجه شده باشند که یکی از مکان‌های نشان داده شده در تریلر، نقشه Hotel Royal است. چندی پیش اکتیویژن از آنتی‌چیت جدید خود برای مجموعه‌ی Call of Duty با نام Ricochet رونمایی کرده بود که قرار است همراه با این بازی منتشر شود. بازی کالاف دیوتی ونگارد در 5 نوامبر (14 آبان‌ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا