حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل 6 را بهبود می‌بخشد

گوگل با انتشار غیرمنتظره یک آپدیت جدید، حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل 6 را بهبود می‌بخشد

گوگل امروز صبح، دو آپدیت نرم‌افزاری جدید برای سیستم عامل گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو خود منتشر کرد، این آپدیت اندرویدی که حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل 6 را بهبود می‌بخشد، برای ما غیرمنتظره بود از آن جهت که اغلب شاهد چنین ارتقایی از سوی گوگل در اواسط ماه میلادی نیستیم.

برای هر دو گوشی، آپدیت‌هایی با شماره نسخه‌های SD1A.210817.037 و SD1A.210817.037.A1 را داریم که در آنها حرف A1 مختص مشترکین اپراتور Verizon آمریکا است. نسخه‌های دیگر جهانی و برای سایر کاربران است. البته ما منتظریم تا گوگل اعلام کند که این به‌روزرسانی‌ها برای چیست و چه تغییراتی صورت گرفته است. اگر آن اطلاعات را به طور رسمی دریافت کنیم، این پست را به روز می‌کنیم. البته Verizon امروز عصر، در مورد تغییراتی که با این آپدیت نرم‌افزاری ممکن است اتفاق افتاده باشد، اعلام کرد که این به‌روزرسانی خاص، به خوانش اثر انگشت کثیف و لکه‌دار می‌پردازد. به طور ویژه، Verizon اعلام می‌کند که این به روز رسانی “عملکرد حسگر اثر انگشت دستگاه شما را بهبود می‌بخشد.” البته هنوز باید صبر کرد و منتظر بود تا آزمایش‌های مختلف در این زمینه اتفاق بیفتد، حسگر اثر انگشت با نمونه‌های قبلی مقایسه شود و در نهایت صحت و درستی این بیانیه مشخص گردد. پس از تست‌های مختلف می‌توان مطمئن شد که آیا گوگل با این آپدیت جدید، حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل 6 را بهبود می‌بخشد یا خیر.

گوگل به روال معمول باید به‌زودی این به‌روزرسانی‌ها را برای همه کاربران سراسر جهان آغاز کند و برای انجام آن می‌توانید از مسیر زیر اقدام کنید:
(Settings ->System ->Advanced ->System update)، اما اگر نمی‌خواهید منتظر Google باشید و ترجیح می‌دهید خودتان به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید، می‌توانید از لینک‌های زیر برای دریافت فایل‌های Factoty Image (Factory Image یک کپی “کامل” از سیستم عامل شما با درایورها و برنامه‌های مورد نیاز از پیش نصب شده است) و OTA (به‌ روزرسانی‌های OTA برای ارتقای سیستم عامل اصلی دستگاه است و برای برنامه‌های فقط خواندنی نصب شده در پارتیشن سیستم و یا به تبع قوانین منطقه زمانی طراحی شده‌اند. این به روزرسانی‌ها بر برنامه‌هایی که توسط کاربر از Google Play نصب شده‌اند، تأثیر نمی گذارد) استفاده کنید.

لینک دانلود فایل‌های Factory Image و OTA:

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا