حضور ایکس‌باکس در گیمزکام 2022

شایعه: ایکس‌باکس در گیمزکام 2022 حضور خواهد داشت

جز کوردن، خبرنگار نام آشنای صنعت گیم ادعا کرده است که ایکس‌باکس به نوعی در گیمزکام 2022 حضور خواهد داشت.

حدود چند ماه پیش در اقدامی ناگهانی اتحادیه سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) به‌صورت رسمی تایید کرد که رویداد E3 2022 به صورت کامل لغو شده است. با این حال برخی از شرکت‌های بزرگ سراسر جهان در ماه ژوئن با اطلاعیه‌های زیادی از بازی‌های آتی خود به استقبال طرفدارها می‌روند. مایکروسافت نیز قرار است که این کار را با برگزاری کنفرانس ایکس‌باکس و بتسدا در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) انجام دهد اما براساس گزارشات جدید به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد که برخی از برنامه‌های خود را در گیمزکام 2022 به نمایش بگذارد.

گیمزکام 2022 در اواخر ماه آگوست به‌ شکل دیجیتالی و حضوری برگزار خواهد شد و بنا بر ادعای جز کوردون، خبرنگار رسانه‌ی ویندوز سنترال، در آخرین قسمت از پادکست Xbox Two ظاهراً ایکس‌باکس نیز در این مراسم حضور خواهد داشت. وی اظهار داشت که براساس شنیده‌هایش «احتمالا» ایکس‌باکس در گیمزکام 2022 حاضر می‌شود و «به‌نوعی در این رویداد حضور خواهد داشت».

حضور کلی در گیمزکام می‌تواند معانی زیادی داشته باشد اما شرکت کردن مایکروسافت در گیمزکام به‌ هیچ‌ عنوان تعجب‌آور نخواهد بود. با این اوصاف، اگر بخواهیم فرض کنیم که کنفرانس مشترک ماه آینده ایکس‌باکس و بتسدا مملو از اخبار بازی باشد، شاید مایکروسافت بخواهد برخی از نمایش‌های خود را برای بعد نگه دارد. گیمزکام 2022 قرار است در بازه‌ی زمانی 24 تا 28 آگوست (2 تا 6 شهریور) برگزار شود؛ این بدان معناست که در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. بنابراین احتمالا حضور مایکروسافت و شرکت‌های دیگر در گیمزکام امسال به‌زودی تأیید یا تکذیب خواهد شد. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در این رابطه بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا