کارت گرافیک RX 6900 XT

خریداران کارت گرافیک RX 6900 XT بازی Far Cry 6 و Resident Evil 8 را دریافت خواهند کرد

AMD برای آنکه بتواند افراد بیشتری را به سمت خرید گران‌ترین کارت گرافیک گیمینگ خود به‌ نام Radeon RX 6900 XT ترغیب کند، بازی‌های جذابی را به صورت رایگان به آن‌ها هدیه خواهد داد.

AMD اخیراً یک باندل Raise the Game را شامل بازی‌های Far Cry 6 و Resident Evil Village و 6 ماه اشتراک سرویس ایکس‌باکس گیم پس، برای برخی از محصولات خود مثل پردازنده‌های Radeon و Ryzen قرار داده است. حال به‌‌تازگی آن‌ها اعلام کردند که این باندل برای خریداران کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT نیز در دسترس خواهد بود. این باندل دارای بازی‌‌های Far Cry 6 و Resident Evil Village بوده که هر دو جزو بازی‌های AAA دسته‌بندی می‌شوند و برای اجرا در بهترین حالت نیاز به پردازنده گرافیکی قدرتمند دارند. Resident Evil Village که مدتی است از زمان عرضه آن می‌گذرد و Far Cry 6 نیز قرار است در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه)منتشر شود.

با این حال، موارد زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها اشاره کرد. این باندل فقط برای RX 6900 XT، یعنی گران‌ترین کارت گرافیک گیمینگ AMD ارائه خواهد شد (قیمت آن 1500 دلار است، اما به توجه به کمبود پردازنده‌های گرافیکی در بازار با رنج قیمت 2000 دلار یا بالاتر در بازار عرضه می‌شوند). به‌نظر می‌رسد که تنها مدل کاستوم AIBها با سیستم‌های ویژه‌ی خنک‌کننده ایر کولینگ یا خنک‌کننده مایع در این پیشنهاد قرار می‌گیرند و این بازی‌ها برای کارت‌های رفرنس ارائه نمی‌شوند. همچنین برای بدتر شدن اوضاع می‌توان گفت، این طرح فقط در مناطق آمریکای شمالی و اروپا اعتبار داشته و به سایر کشورها در وبسایت رسمی AMD اشاره‌ای نشده است. کد بازی‌های رایگان تا تاریخ 29 ژانویه 2022 (9 بهمن 1400) قابل دریافت است. در ادامه می‌توانید لیستی از مدل‌های خاصی از پردازنده‌ها که بازی‌های رایگان دریافت می‌کنند را مشاهده کنید:

  • SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon™ RX 6900 XT
  • SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon™ RX 6900 XT Special Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Limited Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Extreme Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Air Cooled
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Liquid Devil Ultimate
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Liquid Devil
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Red Devil Ultimate

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا