Cyberpunk 2077

درصورت عدم رفع باگ‌های Cyberpunk 2077 سی‌دی پراجکت رد باید به دولت لهستان جریمه دهد

سازمان رقابت و حمایت از مصرف‌کنندگان لهستان پس از انتقادهای بسیار از Cyberpunk 2077 به CD Projekt Red هشدار داد که در صورت عدم رفع باگ‌های بازی این شرکت به اندازه‌ی ۱۰ درصد کل درآمد سال گذشته میلادی‌اش جریمه خواهد شد.

Małgorzata Cieloch ، سخنگوی UOKiK (سازمان رقابت و حمایت از مصرف‌کنندگان لهستان) اظهار داشت که CDPR در صورت عدم رفع باگ‌های Cyberpunk 2077 سی‌دی پراجکت رد 10 درصد از درآمد خود را جریمه خواهد داد. مالگورزاتا گفت:

ما از کارآفرین‌ها می‌خواهیم برای مشکلات Cyberpunk 2077 توضیح و اقدامات لازم را برای رفع آن‌ها انجام دهند. ما بررسی خواهیم کرد که آیا توسعه‌دهندگان در حال انجام اصلاحات یا حل مشکلاتی که بازی در کنسول‌ها را غیرممکن می‌کند، هستند یا خیر. علاوه‌بر این، ما بر نحوه‌ی تعامل سی‌دی پراجکت رد با کسانی که در این مورد شکایت دارند و از خرید خود ناراضی بوده‌اند، نظارت می‌کنیم. این افراد با وجود تاکید سی‌دی پراجکت رد بر روان اجرا شدن سایبرپانک 2077 روی کنسول‌های نسل هشتمی، نتوانسته‌اند بازی را تجربه کنند.

Cyberpunk 2077 تنها در 10 روز اول خود 13 میلیون فروش داشته است. اما خبر CSSP خبر وحشتناکی است زیرا این ضرر هنوز هم زیاد است. سهام آن‌ها روز به روز سقوط می‌کند. زیرا Malgorzata اظهار داشت که به طور مداوم CDPR را بررسی ‌می‌کنند. CDPR تحت فشار زیادی است که اگر قادر به رفع این اشکالات نباشند، فشارها روی آن بیشتر هم خواهد شد. پرداخت جریمه به دولت لهستان نشانه بدی از طرف دولت لهستان نیست زیرا آن‌ها قبلاً به CDPR بودجه‌ای برای توسعه فناوری شهر زنده و پویا می‌دادند. اما آن‌ها موفق به انجام این کار نشدند. به نظر من، Cyberpunk 2077 ناامید کننده‌ترین بازی سال 2020 است. اطلاعات بیشتر در مورد آن را می‌توانید در اینجا بخوانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا