دریافت اشتراک پارامونت پلاس

مشترکین ایکس‌باکس گیم پس اشتراک یک ماهه پارامونت پلاس دریافت می‌کنند

به‌تازگی اعلام شد که به مناسبت بخش مجموعه تلویزیونی هیلو، مشترکین ایکس‌باکس گیم پس اشتراک یک ماهه پارامونت پلاس دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد مجموعه تلویزیونی Halo پتانسیل تبدیل شدن به یک سریال اقتباسی امیدوارکننده برای طرفداران این فرنچایز را دارد. در حالی که کمتر از یک هفته دیگر تا پخش اولین اپیزود از سریال Halo از شبکه آنلاین +Paramount باقی مانده است. این سریال لایو اکشن ابتدا در سال 2013 معرفی شد اما سرانجام پس از 9 سال قرار است در تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) روی سرویس پارامونت پلاس به نمایش در آید. به همین مناسبت شرکت مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرد که اشتراک آزمایشی و یک ماهه سرویس پارامونت پلاس در دسترس مشترکان سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. این اشتراک آزمایشی از یک روز پیش از پخش اولین اپیزود از این سریال مورد انتظار که «Contact» نام دارد، قابل فعال‌سازی خواهد بود.

البته هنوز تأیید نشده است که آیا این امتیاز به صورت دائمی در دسترس خواهد بود یا خیر. شایان ذکر است که کاربران با دریافت این اشتراک می‌توانند تا پنج اپیزود ابتدایی این سریال نه قسمتی را که به‌صورت هفتگی پخش می‌شود، از اپلیکیشن اختصاصی پارامونت پلاس روی کنسول‌های ایکس‌باکس تماشا کنند. ایکس‌باکس گیم پس با ارائه محتوای با کیفیت به کاربران خود به طور قطع موفقیت بزرگی برای مایکروسافت بوده و طی این سال‌های گیمرهای زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که سریال Halo در یک خط زمانی داستانی مستقل از داستان بازی‌ها و کمیک‌های دنیای هیلو به اسم Halo Silver Timeline اتفاق می‌افتد. این جدایی به سازندگان سریال اجازه می‌دهد تا بدون محدود شدن به اتفاقات و ماجراهای پیش‌آمده در داستان اصلی بازی‌های هیلو، به روایت داستان موردنظر خود از حماسه‌ی مستر چیف بپردازند. شرکت پارامون در همین راستا اعلام کرد که فصل دوم این سریال نیز در حال حاضر در دست توسعه است اما جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نکرد. با این حال می‌دانیم که دیوید وینر (David Wiener) خالق سریال علمی-تخیلی Brave New World در نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی به عوامل سازنده‌ی سریال پیوسته است.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt / news.xbox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا