Assassin’s Creed Valhalla

در آپدیت جدید برای Assassin’s Creed Valhalla چندین قابلیت و محتوای جدید به بازی اضافه می‌شود

امروز آپدیت جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla عرضه خواهد شد که طی آن چندین قابلیت و محتوای جدید به بازی اضافه می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla سال گذشته با تعداد زیادی محتوای داستانی تک‌نفره منتشر شد و بازی به اندازه‌ای خوب بوده که ده‌ها ساعت بازیکنان را مشغول خود نگه دارد تا اینکه بالاخره به پایان برسد. استودیو Ubisoft با انتشار بروزرسانی‌های رایگان مختلف موجب غنی‌تر شدن بخش داستانی بازی می‌شد و همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهد. این در حالی است که یوبیسافت، سازنده و ناشر Assassin’s Creed Valhalla در بروزرسانی امروز محتویات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حالت River Raids برجسته‌ترین نکته در بروزرسانی است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازیکنان با اعضای قبیله خود وارد محیط‌هایی از انگلیس شوند که درگذشته به آن دسترسی نداشته‌اند. از این‌رو باید به غارت در این مناطق پرداخته و آیتم‌ها و منابع کسب شده را به قبیله خود برگردانید.

بروزرسانی همچنین شامل برخی از مهارت‌ها جدید است که به شرح جزئیات زیر است:

  • Berserker Trap: این یک تله است که به پیکان شما متصل می‌شود و پودر توهم پراکنده می‌کند. هر حرکت نزدیک باعث تحریک دام می‌شود.
  • Battle Cry: ایور با فریاد کشیدن، قدرت می‌گیرد و باعث می‌شود دشمنان اطراف از ترس عقب بیفتند و حملات آنها را قطع کنند.
  • Shoulder Bash: ایور با کتف ضربه‌ای محکم می‌زند که دشمنان را به عقب رانده و اشیا را از بین می‌برد.
  • Assassin Carry: حمل یک جسد به طور خودکار پس از یک ترور موفق.
  • Fight Ready: همیشه یک مبارزه را با انرژی پر و آدرنالین بالا شروع کنید.

حجم این آپدیت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس پس از انتشار 19.53 گیگابایت خواهد بود و برای ایکس‌باکس وان این عدد به 15.27 گیگابایت کاهش می‌یابد. اما حجم این آپدیت برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 به ترتیب برابر 11.18 و 10.23 گیگابایت است و برای پی‌سی 18.04 گیگابایت خواهد بود.

می‌توانید لیست کامل تغییرات و رفع اشکالات متفرقه را در اینجا مشاهده کنید. Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ذکر شده در دسترس است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا