اپل

در رویداد “California Streaming” اپل چه گذشت

اپل شب گذشته رویداد “California Streaming” را برگزار و طی آن از محصولات جدید خود شامل سری آیفون 13، ساعت‌های هوشمند جدید با صفحه نمایش بزرگتر و نسل جدید آیپدها رونمایی کرد.

آیفون 13: طراحی مشابه نسل گذشته با بریدگی کوچکتر

اپل
Image: Apple

iPhone 13 Mini و iPhone 13 دارای زبان طراحی مشابه با آیفون 12 بهره می‌باشند، اما از بریدگی دوربین جلو کوچکتر و آرایه دوربین مربع‌شکل مورب بهره می‌برند. آیفون‌های جدید اپل به ترشه A15 Bionic مجهز بوده و از سیستم دوبین دوگانه بهبودیافته در پنل پشتی می‌باشند. اپل همچنین مدعی شده است دستگاه‌های جدید نسبت به آیفون‌ 12 از عمر باتری طولانی‌تری نیز برخوردار می‌باشند. iPhone 13 Mini و iPhone 13 به ترتیب یا قیمت پایه 729 و 829 دلار عرضه می‌شوند. آیفون‌های جدید از 2 مهرماه به صورت گسترده روانه بازار خواهند شد. اما پیش‌شفارش دستگاه‌ها از 27 شهریورماه آغاز می‌شود.

آیفون 13 پرو: صفحه نمایش 120 هرتز

اپل
Image: Apple

iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max با نوار استیل ضدزنگ اطراف بدنه و پنل پشت مات بسیار شبیه به نسخه Pro آیفون نسل گذشته به نظر می‌رسند. اما بزرگترین بروزرسانی در صفحه نمایش دستگاه رخ داده است: جایی که دستگاه‌های جدید با استفاده از قابلیت ProMotion اپل نرخ نوسازی بین 10 تا 120 هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. آنها همچنین از تراشه A15 Bionic و سیستم دوربین جدید نیز برخوردار می‌باشند. همانند آیفون 13، اپل در مورد نسخه‌های Pro نیز مدعی بهبود 1.5 الی 2.5 برابری عملکرد باتری نسبت به نسل گذشته شده است. iPhone 13 Pro با برچسب قیمت 999 دلار و iPhone 13 Pro Max با قیمت‌گذاری 1.099 دلار در 2 مهرماه روانه بازار خواهند شد. اما شما می‌توانید از 26 شهریورماه برای پیش‌سفارش آیفون‌های جدید اقدام کنید.

آیفون‌های جدید اپل از قابلیت Cinematic Mode برای فیلم‌برداری و photograph styles برای عکاسی برخوردار می‌باشند

Image: Apple

دو قابلیت اصلی جدید که به دوربین آیفون 13 اضافه شده است عبارتند از: حالت Cinematic که یک حالت پرتره را در پس‌زمینه ویدیو اعمال می‌کند و قابلیتی که اپل از آن به عنوان photographic styles نام می‌برد که به شما امکان می‌دهد حالت‌های متفاوتی را قبل از ثبت خروجی نهایی روی تصاویر گرفته شده اعمال کنید.

اپل‌واچ سری 7: طراحی جدید و صفحه نمایش بزرگتر

اپل
Image: Apple

Apple Watch Series 7 در دو اندازه صفحه نمایش بزرگتر (41 و 45 میلی‌متر) و با زبان طراحی اندکی تغییریافته معرفی شد. برخی از عناصر رابط کاربری نیز به منظور همگام‌سازی بهتر با نمایشگر بزرگتر بروزرسانی شده‌اند مانند نمایش کامل صفحه کلید. Apple Watch Series 7 با قیمت‌گذاری 399 دلار از اواخر پائیز روانه بازار خواهد شد.

قابلیت‌های جدید سرویس اپل Fitness Plus

Image: Apple

اپل از قابلیت تمرینات گروهی اشتراک Fitness Plus نیز رونمایی کرد. کوپرتیونی‌ها همچنین تا اواخر ماه سپتامبر تمرینات پیلاتس، مدیتیشن‌های هدایت شده و تمرینات الهام‌گرفته از ورزش‌های زمستانی را به این سرویس آنلاین اضافه می‌کند. بخش تمرینات گروهی که امکان انجام فعالیت‌های گوناگون با دوستانتان را در اختیار شما قرار می‌دهد اواخر پائیز در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین می‌خواهد طی ماه‌های آینده خدمات Fitness Plus را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.

آیپد مینی: طراحی جدید و صفحه نمایش بزرگتر

اپل
Image: Apple

iPad Mini جدید اپل از طراحی جدیدی مشابه iPad Air که در سال 2020 عرضه شد، بهره می‌برد. iPad Mini جدید از صفحه نمایش 8.3 اینج، دکمه خاموش/روشن مجهز به Touch ID، درگاه USB-C، دوربین جلو فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی که از قابلیت Center Stage اپل نیز پشتیبانی می‌کند و فناوری 5G مجهز شده است. این دستگاه از نسل دوم Apple Pencil که به صورت مغناطیسی به کناره‌های آیپد متصل می‌شود نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت جدید با برچسب قیمت 499 دلار از 2 مهرماه به صورت گسترده به فروش خواهد رسید.

نسل نهم آیپد اپل از تراشه A13 Bionic بهره می‌برد

اپل
Image: Apple

اپل از نسل نهم آیپد با تراشه A13 Bionic رونمایی کرد. تبلت جدید از دوربین جلو فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از Center Stage بهره می‌برد. آیپد نسل نهم با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت‌گذاری 329 دلار به فروش خواهد رسید. شما می‌توانید هم‌اکنون این تبلت جدید را سفارش داده یا تا زمان عرضه آن در 2 مهرماه صبر کنید.

iPadOS 15 ،iOS 15 و watchOS 8 در تاریخ 29 شهریورماه منتشر خواهند شد

Image: The Verge

بروزرسانی نرم‌افزاری بعدی دستگاه‌های هوشمند اپل شامل iPadOS 15 ،iOS 15 و watchOS 8 در تاریخ 29 شهریوماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا