مایکروسافت

در رویداد “Surface” مایکروسافت چه گذشت

مایکروسافت روز چهارشنبه و طی رویداد سالیانه “Surface” از سری جدید محصولات خود رونمایی کرد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان سرفیس 8 پرو با طراحی مجدد، سرفیس دوئو 2 مجهز به دوربین سه‌گانه و یک لپ‌تاپ پرچمدار جدید با صفحه نمایش دو لولا را نام برد. اگر نتوانستید رویداد مایکروسافت را تماشا کنید می‌توانید تمامی محصولات معرفی شده در مراسم سالیانه ردموندی‌ها را در اینجا دنبال کنید. همچنین اگر به خرید هریک از محصولات مورد بحث علاقه‌مند هستید، در نظر داشته باشید که تمامی آنها از 13 مهرماه (5 اکتبر) روانه بازار خواهند شد.

سرفیس 8 پرو: بازطراحی سری سرفیس پرو

مایکروسافت
Image: Microsoft

سرفیس 8 پرو مایکروسافت با حاشیه‌های نازک‌تر، صفحه نمایش بزرگتر 13 اینچی، دو درگاه تاندربولت (فاقد درگاه USB-A) و موارد دیگر معرفی شد. این دستگاه همچنین زبان طراحی جدیدی را برای کاربران سری سرفیس پرو به ارمغان می‌آورد و از سرفیس Slim Pen 2 نیز پشتیبانی می‌کند.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو: یک لولا پشت صفحه نمایش

مایکروسافت
Image: Microsoft

جدیدترین پرچمدار لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو می‌باشد. یک نوت‌بوک قدرتمند با یک لولا در پشت صفحه نمایش که به منظور تغییر زاویه نمایشگر برای انجام کارهایی مانند طراحی درنظر گرفته شده است.

سرفیس دوئو 2: دوربین پشت سه‌گانه و پشتیبانی از 5G

مایکروسافت
Image: Microsoft

سرفیس دوئو 2 مایکروسافت نسبت به نسل گذشته بروزرسانی‌های قابل توجهی را به خود دیده است از جمله پشتیبانی از 5G و پیکربندی دوربین سه‌گانه. همچنین به یک نمایشگر خارجی که در فضای میان لولاها قرار گرفته و مواردی مانند اعلان‌ها، زمان و میزان باتری را به نمایش می‌گذارد، مجهز شده است.

سرفیس Slim Pen 2: پشتیبانی از بازخورد لمسی

مایکروسافت
Image: Microsoft

مایکروسافت در رویداد “Surface” از نسل جدید قلم هوشمند خود با عنوان سرفیس Slim Pen 2 نیز رونمایی کرد که دارای موتور هپتیک داخلی بوده و هنگام استفاده بازخورد لمسی همانند کشیدن قلم بر کاغذ ایجاد می‌کند.

سرفیس دوئو گو 3: بهره‌مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل

Image: Microsoft

سرفیس دوئو گو 3 که ارزان‌ترین سرفیس مایکروسافت به حساب می‌آید نیز با نسل جدید پردازنده‌های اینتل بروزرسانی خواهد شد.

سرفیس Adaptive Kit

Image: Microsoft

سرفیس Adaptive Kit مایکرسافت شامل برچسب‌ها و نشانگرهای درگاه‌ها است که می‌توانید به منظور سهولت استفاده از محصولات سرفیس از آنها بهره بگیرید. همچنین یک ابزار بازکننده نیز وجود دارد که به افراد دارای معلولیت جسمی در بازکردن درب یا بیرون‌کشیدن پایه یک دستگاه سرفیس کمک می‌کند.

ماوس Ocean Plastic

Image: Microsoft

ماوس Ocean Plastic مایکروسافت از 20 درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس‌ها ساخته شده است و 100 درصد بازیافت‌پذیر می‌باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا