Twelve Minutes

در ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Twelve Minutes شاهد نمایش انتخاب‌های متفاوت داستانی هستیم

به‌تازگی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Twelve Minutes منتشر شد که در آن شاهد تأثیر انتخاب‌های متفاوت بر روی روند داستان بازی هسیتم.

تریلر بازی Twelve Minutes با المان‌های روانشناختی مستقل و زمان‌ساز از لحظه‌ای که برای اولین‌بار رونمایی شد، یک بازی جذاب به نظر می‌رسید و هر چیز بیشتری که از این بازی دیدیم، صبر کردن برای تجربه‌ی آن سخت‌تر شده است. Twelve Minutes از آن دسته بازی‌هایست که توجه بسیاری از طرفداران سبک ماجراجویی را به خود جلب کرده است. به دنبال تأخیر زمان عرضه‌ی در سال گذشته، مدتی‌ است که ساخت این عنوان ماجراجویی به پایان رسیده و حالا لوییس آنتونیو (Luis Antonio)، کارگردان و نویسنده‌ی بازی ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده که خود در آن به تشریح موارد مختلف بازی می‌پردازد و می‌بینیم که شخصیت‌های اصلی بازی در حلقه‌ای زمانی گیر افتاده‌اند. شما می‌توانید ویدیوی مورد نظر را در اینجا مشاهده کنید.

تریلر جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی Twelve Minutes حدود 6 دقیقه است که در آن شیوه‌ی کارکرد حلقه‌ی زمانی بازی، نحوه‌ی تعامل کاراکترها با یکدیگر و برخی مکانیک‌های گیم‌پلی بازی به‌طور مختصر نمایش داده می‌شود. در این ویدیو شاهد نمایش انتخاب‌های متفاوت داستانی هستیم، به‌طوری که زوج درون بازی دورن حلقه‌ای زمانی گیر افتاده‌اند که با هر بار مردن به ابتدای آن برمی‌گردند برای مثال در اول ویدیو این زوج در حال غذا خوردن هستند که ناگهان فردی که خود را پلیس معرفی می‌کند، وارد خانه شده به زن دستبند می‌زند، حالا اول شوهر هیچ‌کاری نمی‌کند و آن فرد به او هم دستبند می‌زند و خفه‌اش می‌کند. سپس ما دوباره به اول لوپ برمی‌گردیم جایی که شوهر از تمام وقایع آگاه است و پس از تکرار آن‌ها وی تصمیم می‌گرید عملکرد متفاوتی انجام دهد. همچنین Twelve Minutes دارای یک صداگذاری بسیار حرفه‌ای است که می‌توانند به‌طور کامل حس‌ و حال‌و هوای بازی را به مخاطب انتقال دهد.

Twelve Minutes در سال 2021 برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،Xbox One و PC عرضه می‌شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای زمان انتشار آن وجود ندارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا