رابط کاربری Hydrogen OS 11 وان پلاس در تاریخ 20 مرداد معرفی خواهد شد

رابط کاربری HydrogenOS 11 وان پلاس در تاریخ 20 مرداد معرفی خواهد شد

گوشی‌ها هوشمند وان پلاس در خارج از چین با رابط کاربری OxygenOS روانه بازار می‌شود. این در حالی است که دستگاه‌ها عرضه شده در چین از سیستم عامل HydrogenOS که بر مبنای Android OS توسعه یافته است، بهره می‌برند. انتظار می‌رود که وان پلاس OxygenOS 11 را که بر مبنای Android 11 می‌باشد را در هفته‌ها پیش‌رو معرفی کند. این نسخه در ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود زیرا انتظار می‌رود که اندروید 11 در تاریخ 8 سپتامبر معرفی شود. اطاعات منتشر شده نشان می‌دهد که وان پلاس در تاریخ 10 اوت (20 مرداد) رابط کاربری جدید خود را در چین راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت از طریق شبکه اجتماعی ویبیو (Weibo) تایید کرد که HydrogenOS 11 در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی و در تاریخ 10 اوت معرفی خواهد شد. از آنجایی که این یک نسخه محدود به چین می‌باشد بنابراین از خدمات گوگل پشتیبانی نخواهد کرد. گفتنی است وان پلاس Hydrogen OS 11 را بر مبنای اندروید 11 توسعه داده است.

رابط کاربری Hydrogen OS 11 وان پلاس در تاریخ 20 مرداد معرفی خواهد شد

هنوز از ویژگی‌هایی که قرار است به Hydrogen OS 11 افزوده شود اطلاعاتی در دسترس نیست به جز اینکه این رابط کاربری از قابلیت بومی شده صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On Display) پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که HydrogenOS 11 پیشرفت‌ها تصویری، عملکردها جدبد و مواردی را با عنوان «مفهوم تعاملی» ارائه ‌دهد. به تازگی مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو، توییتی را منتشر کرد که از اضافه شدن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در رابط کاربری جدید OxygenOS 11 خبر می‌داد. عملکرد مورد بحث یکی از ویژگی‌هایی بود که طرفداران وان پلاس به شدت خواهان آن بودند. البته لازم به ذکر است که این قابلیت 300 تا 500 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری را به خود اختصاص می‌دهد.

همچنین این طور به نظر می‌رسد که ویژگی مورد بحث در نسخه بتا OxygenOS 11 که قرار است در انتها این ماه عرضه شود نیز وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه نهایی این رابط کاربری در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که دستگاه‌ها بالاتر از OnePlus 6 به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شوند. امیدواریم که وان پلاس پیش از رونمایی رسمی از OxygenOS 11 و HydrogenOS 11 سایر قابلیت‌ها موجود در این سیستم‌عامل‌ها را به اشتراک بگذارد.

همچنین بخوانید:

سامسونگ با تلفن هوشمند جدید خود به بازار گوشی‌ها اقتصادی هند باز می‌گردد

شیائومی در تاریخ 21 مرداد از Mi 10 Pro Plus رونمایی خواهد کرد

بنابر گزارش‌ها مایکروسافت خرید تیک‌تاک را به تعویق انداخته است

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا