بازی Grand Theft Auto

راک‌استار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را معرفی کرد

راک‌استار پس از مدت طولانی با انتشار تیزری کوتاه یک بازی از مجموعه‌ی محبوب خود را با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition معرفی کرد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition با انتشار یک تصویر در اکانت رسمی توییتر راک‌استار گیمز و تیزری کوتاه در یوتوب این شرکت معرفی شد که می‌توانید آن‌ها در لینک مربوطه مشاهده کنید. این سه‌گانه شامل بازی‌های Grand Theft Auto III، بازی Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas است. این بازی، ریمستر است که در قالب یک پکیج به‌زودی در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4‌، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس‌سری اس، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در اواخر سال 2021 قرار می‌گیرد، اما نسخه‌ی موبایل این بازی سال بعد (نیمه اول سال 2022 برای iOS و Android) منتشر خواهد شد. نسخه‌ی PC این بازی نیز در انحصار فروشگاه دیجیتالی اختصاصی راک‌استار خواهد بود.

هر سه بازی این پکیج پیشرفت‌های زیادی در تمام زمینه‌ها از جمله پیشرفت گرافیکی، بهبود جلوه‌های بصری، بهبود گیم‌پلی و مدرن‌تر شدن آن نسبت به نسخه‌های قدیمی کرده است. در حالی که هنوز ظاهر و احساس کلاسیک نسخه‌های اصلی را حفظ می‌کنند. البته راک‌استار هنوز تأیید نکرده است که بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را فقط به صورت یک پکیج عرضه خواهد کرد و یا نسخه‌های جداگانه نیز خواهد داشت. احتمالاً در هفته‌ی آینده این شرکت جزئیات بیشتری از این بازی، منتشر خواهد کرد. راک‌استار می‌خواهد، این بازی را برای جشن گرفتن 20 سالگی بازی GTA 3 به بازار بفرستد. همچنین گیمرها در بازی GTA Online هم محتواهایی مربوط‌به این سال‌روز را دریافت می‌کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا