رندرها سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G منتشر شد

رندرها سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G منتشر شد

Galaxy Z Fold 2 5G بزرگترین نشت خود را تجربه کرده است که به طور کامل طراحی این پرچمدار تاشو سامسونگ را فاش می‌کند. انتظار می‌رود که دستگاه مورد بحث در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) طی رویداد آنلاین Galaxy Unpacked و در کنار چهار محصول دیگر این کمپانی معرفی شود.

همانطور که نشت‌ها قبلی صورت گرفته از دستگاه نیز افشا کرده بود، Galaxy Z Fold 2 از بریدگی سواخ پانچ (punch-hole) جهت قرارگیری دوربین سلفی بهره می‌برد؛ بنابراین دیگر ناچ قطره‌ای کناری (side-notch) بزرگ و دست و پاگیر شما را آزار نخواهد داد که یک بهبود قابل توجه در طراحی دستگاه به شمار می‌آید. صفحه نمایش خارجی این گوشی هوشمند نیز بهبود یافته و دیگر از حاشیه‌ها مضحکی که بالا و پایین دستگاه را به پنل پشتی متصل می‌کرد، خبری نیست. به نظر می‌رسد Galaxy Z Fold 2 در حالت کاملا باز یک صفحه نمایش 7.7 اینچ را در اختیار شما قرار می‌دهد. این در حالی است که اگر دستگاه را خم کنید، اندازه نمایشگر به 6.23 اینچ کاهش می‌یابد. گفتنی است Galaxy Fold به صفحه نمایش خارجی 7.3 اینچ و پنل داخلی 4.6 اینچ مجهز شده بود.

رندرها سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G منتشر شد

در پشت دستگاه نیز یک آرایش دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که با طراحی‌ها افشا شده از Galaxy Note 20 Ultra مطابقت دارد. ما انتظار داریم که سامسوگ از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین دوم 64 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم 12 مگاپیکسلی مجهز به لنز تله‌فوتو در Galaxy Z Fold 2 5G بهره ببرد. این درحالی است که در پنل جلویی دستگاه یک دوربین واید 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. با این حال برای تایید جزئیات نهایی باید تا زمان رونمایی رسمی از دستگاه صبر کنیم.

Galaxy Z Fold 2 5G به یک صفحه نمایش 7.7 اینچ Super AMOLED مجهز شده است که نمایشگر داخلی 6.23 اینچی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که تراشه پرچمدار جدید کوالکوم (Snapdragon 865 Plus) وظیفه پردازش داده‌ها را در این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت که خوشبختانه از نسل پنچم اینترنت نیز پیشتیبانی می‌کند و هردو استاندارد mmWave و sub-6Ghz را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک باتری 4,356 نیز در کنار این تراشه تعبیه شده است که وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد و فناوری شارژ 15 را نیز ارائه می‌دهد. استفاده از این استاندارد درحالی که شرکت‌هایی نظیر کوالکوم، اوپو، آیکو، شیائومی و … در حال توسعه توان شارژ بیش از 100 وات هستند، مضحک به نظر می‌رسد.

گفتنی است، تمام نشت‌هایی که در مورد گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ منتشر شده بود با تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط hwangmh01@ در 28 جولای (7 مرداد) مطابقت داشت. همچنین شایعات زیادی در مورد قیمت‌گذاری دستگاه به گوش می‌رسد. برخی می‌گویند کهGalaxy Z Fold 2 5G از نسخه اولیه ارزان‌تر خواهد بود؛ اما بعضی دیگر نیز برچسب قیمت 1,980 دلار را مطرح می‌کنند که برای نسل اول از یک محصول کمی گران به نظر می‌رسد.

رندرها سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G منتشر شد

همچنین بخوانید:

هواوی با عبور از سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند لقب گرفت

سامسونگ در سری Galaxy Note 20 از تراشه Exynos 990 استفاده می‌کند

Black Shark 3S از انعکاس صفحه نمایش مبتنی بر USB پشتیبانی می‌کند

منبع: gsmarena , theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا