رونمایی از Forza Horizon 5 با انتشار دو تریلر در E3 2021

در جریان رویداد E3 2021 استودیو پلی‌گراند گیمز بازی Forza Horizon 5 با نمایش دو تریلر رونمایی کرد و مشخص شد که داستان بازی در مکزیک جریان دارد.

استودیو پلی‌گراند گیمز و ایکس‌باکس اعلام کرده‌اند که Forza Horizon 5، سری بازی‌های ریسینگ جهان باز را به عنوان «بزرگترین و متنوع‌ترین هورایزن تاکنون» در مکزیک جریان خواهد داشت. این بازی قرار است در تاریخ 9 نوامبر (۱۸ آذر) 2021 برای ایکس باکس وان، پی‌سی، ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود. Forza Horizon 5 در کنفرانس Xbox و Bethesda Games Showcase در بخشی از رویداد E3 2021 این هفته رونمایی شد. تریلر معرفی بازی را در اینجا مشاهده کنید.

Forza Horizon 5 دنیایی را شامل می‌شود که جزئیات زمین شناسی «با استفاده از داده‌های دقیق فتوگرامتری در مکان» گرفته شده تا سواحل ایده آل و همه چیز در این میان، از جمله رشته کوه‌های ناهموار، صحرا، جنگل انبوه پر از ویرانه‌های باستانی و شهر زیبا و رنگارنگ گوآناجواتو به طور دقیق ساخته شود. Guanajuato شهری متلاطم از کوچه‌ها و خیابان‌های باریک و پیچ‌درپیچ، میدان‌‌های عجیب‌وغریب و شبکه جذاب تونل‌های زیرزمینی است. سازندگان تأکیید دارند که عرضه‌ی بازی برای ایکس‌باکس وان قرار نیست باعث شود که Forza Horizon 5 یک نمایش خارق‌العاده برای قدرت ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس نباشد. آن‌ها روی جذاب بودن تجربه‌ی چندنفره‌ی بازی فورزا هورایزن 5 نیز تاکید داشتند و از این گفتند که زمان زیادی را صرف به تصویر کشیدن دقیق، باکیفیت و چشم‌نواز مکزیک کرده‌اند. همچنین این بازی در روز عرضه بر روی سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. تریلر گیم‌پلی بازی را در اینجا مشاهده کنید.

کارگردان خلاق بازی، مایک براون (Mike Brown) می‌گوید: «فورزا هورایزن 5 بزرگترین، سرگرم‌کننده‌ترین و زیباترین بازی ریسینگ جهان باز است که ما تاکنون ساخته‌ایم و زمانی که نوبت Xbox Game Pass می‌رسد، این یک عنوان حیرت‌انگیز برای کنسول‌های سری Xbox خواهد بود.»

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا