فصل 13 Apex Legends

فصل 13 بازی Apex Legends با انتشار تریلر جدید رونمایی شد

به‌تازگی الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدید از بازی Apex Legends به صورت رسمی از فصل 13 آن رونمایی کرد. فصل جدید این عنوان قرار است تا دو هفته دیگه عرضه شود.

فصل جدید بازی Apex Legends با نام «Saviors» قرار است حدود دو هفته‌ی دیگر در تاریخ 10 می (20 اردیبهشت‌ماه) منتشر شود که در آن آخرین قهرمان این بازی را با نام نیوکسل معرفی می‌کند. فصل Saviors یک سیستم رنک بازطراحی شده هم به بازی اضافه می‌کند که روی کار تیمی و مهارت بازیکنان تمرکز خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر فصل 13 بازی Apex Legends را در لینک یوتوب مشاهده کنید. در توضیحات مربوط به فصل جدید آمده است:

زمانی که هیولا به استورم پوینت حمله می‌کند، نیوکسل قهرمان جدید داستان برای محافظت و الهام بخشیدن به دیگر افسانه‌های خود وارد میدان می‌شود، زیرا قهرمانان برای این کار هستند.

یک ماه پیش اطلاعات بسیاری از Apex Legends لو رفت که شامل محتوای بازی برای فصل‌های بعدی می‌شد. استودیو 9 شخصیت جدید برای Apex Legends طراحی کرده که کلیبر، اسکرایر، جستر، ونتیج، فنتوم، کانداکت، آپلینک، نیوکسل و کاتالیست نام دارند. بنابراین معرفی نیوکسل برای فصل 13 بازی Apex Legends نشان می‌دهد که این اطلاعات معتبر بودند. فصل 12 این بازی نیز با نام Defiance، در فوریه راه‌اندازی شد که Mad Maggie و یک حالت Domination با زمان محدود به نام Control را معرفی کرده بود.

همچنین پس از انتشار نسخه‌ی نسل نهمی این بازی، نسخه موبایلی بازی Apex Legends نیز در دسترس کاربران کشورهای استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو، آرژانتین و کلمبیا قرار گرفت و انتظار می‌رود این نسخه در تابستان به صورت رسمی در سراسر جهان عرضه شود.

همچنین بخوانید:

منبع: VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا