Fortnite

رویداد Fortnite Galactus رسماً برای اوایل دسامبر تأیید شد

شخصیت شرور و معروف Galactus از دنیای مارول قرار است در طی رویدادی در تاریخ 1 دسامبر 2020 (۱۲ آذر ماه) به بازی Fortnite بی‌آید.

شرور عظیم و سیاره‌خوار به لطف یک رویداد کراس‌اوور Chapter 2: Season 4 سرانجام در یک رویداد زنده تنها یک بار در Nexus War حضور خواهد یافت. قرار است این رویداد در تاریخ 1 دسامبر 2020 (۱۲ آذر ماه)، در ساعت 13:00 بامداد برگذار شود.

Galactus به عنوان بخشی از جدیدترین سری کراس‌اوورهای Marvel x Fortnite که در طول بازی Fortnite: Chapter 2 Season 4 در جریان است، وارد می‌شود. اطلاعات زیادی توسط توسعه‌دهنده Epic Games به اشتراک گذاشته نشده است. اما در مورد چگونگی آمادگی برای این رویداد مختصر توضیحاتی داده شده است. توسعه‌دهنده خاطرنشان می‌کند: «Galactus در حال نزدیک شدن به جزیره است و سرنوشت دنیای بازی به او بستگی دارد.»

اینکه Galactus نقشه را تخریب در ذهن دارد (مانند رویداد سیاهچاله سال گذشته) یا به سادگی برخی تغییرات عمده را در فضا ایجاد خواهد کرد، به طور مشابه در فصل 2 که شاهد سیل بودیم، هنوز مشخص نشده است. طبق معمول این رویدادها، اپیک به بازیکنان توصیه می‌کند حداقل 60 دقیقه قبل از شروع رویداد وارد سرورهای Fortnite شوند. همچنین بازیکنان می‌توانند پلی لیست رویداد را حدود ۳۰ دقیقه قبل از زمان شروع آن در ۱۲ آذرماه مشاهده کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا