Mass Effect

ریمستر بازی Mass Effect رسماً توسط BioWare معرفی شد

BioWare سرانجام به شایعات تولید ریمستر سه گانه Mass Effect پایان داد و این بازی در قالب Mass Effect: Legendary Edition رسما تأیید شد.

همانطور که انتظار می‌رفت ۷ نوامبر به روز بسیار بزرگ N7 برای طرفداران این مجموعه تبدیل شد. زیرا Electronic Arts و BioWare تأیید کرده‌اند که یک ریمستر سه گانه Mass Effect ، به نام Mass Effect: Legendary Edition ، در دست ساخت است. نسخه‌های جدید بازسازی کامل نمی‌شوند. بلکه BioWare گفت که هدف از این ریمستر مدرنیزه کردن تجربه این بازی است. به طوری که طرفداران و بازیکنان جدید بتوانند اثر اصلی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. هنوز اطلاعات زیادی از ریمستر این سگانه منتشر نشده است. اما می‌توانید انتظار یک گرافیک بهبود یافته و همچنین بهبود رزولوشن و نرخ‌فریم در این بازی را داشته باشید.

تریلر کوتاه منتشر شده از این ریمستر را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

BioWare در ادامه صحبت‌های خود گفت: «ما به عنوان سازندگان بازی، همیشه امیدواریم که بازی‌های ما از سیستم عامل اصلی خود فراتر بروند. داشتن فرصت بازسازی سه گانه به این معنی است که ثمرات یک دهه کار ما زنده خواهد ماند. همچنین این بازی بهتر و واضح تر از همیشه تجربه خواهند شد. همچنین Mass Effect: Legendary Edition شامل محتوای پایه تک نفره و DLC از هر سه بازی این مجموعه، به همراه سلاح‌ها، زره پوش‌ها، بسته‌ها و همچنین همه بازسازی و بهینه‌سازی‌ها برای 4k Ultra HD است.

همچنین بخوانید:

منبع: pcgamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا