Prince of Persia

ریمیک بازی Prince of Persia در جریان Ubisoft Forward معرفی می‌شود

مطابق شایعات اخیر قرار است هفته‌ی آینده در قسمت جدیدی از برانامه‌ی Ubisoft Forward نسخه‌ی Remake از بازی Prince of Persia رونمایی شود.

جیسون شرایر از سایت بلومبرگ در مصاحبه جدید خود از طریق پادکست Triple Click معرفی نسخه‌ی ریمیک این بازی در قسمت جدید Ubisof Forward را اعلام کرد. جیسون شرایر یکی از منابع قابل اعتماد در صنعت بزرگ گیم است. او در گذشته نیز چندین بار اقدام به فاش کردن اطلاعات غیررسمی در بخش‌های مختلف گیم کرده است. این بخش از مصاحبه‌ی جیسون شرایر در حدود دقیقه 27 از پادکست قابل رویت است.

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر ساخت نسخه‌ جدیدی از بازی زیبای Prince of Persia که در نظر کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است به گوش رسید اما تأیید نشد. براساس شایعات این نسخه می‌تواند نسخه‌ی بسیار محبوب Prince of Persia: The Sands of Time باشد.

آخرین نسخه از سری بازی محبوب Prince of Persia یک نسخه Reboot بود که در سال 2008 برای پلتفرم PS3 ،PC و Xbox 360 منتشر شد و در آن شاهد یه شاهزاده جدید، داستان و دنیایی متفاوت بودیم.

Prince of Persia

قسمت جدید Ubisof Forward در تاریخ 20 شهریور روز 5شنبه در ساعت 23:30 (10 سپتامبر) به وقت ایران به مدت 45 دقیقه به صورت یک کنفرانس دیجیتالی پخش خواهد شد. اگر شایعات حقیقت داشته باشد زمان زیادی تا رونمایی این بازی باقی نمانده است. اخیرا نام بازی Prince of Persia Remake در لیست فروش یکی از فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفت که به این شایعات دامن زد.

در قسمت جدید Ubisoft Forward انتظار می‌رود تریلر جدید از بازی‌های Watch Dogs: Legion ،Roller Champions و بازی بتل رویال Hyper Space منتشر شود. همچنین می‌توانید انتظار اطلاعات جدیدی از بازی‌های For Honor، Brawlhalla و Rainbow Six Siege و Division 2 و بازی Ghost Recon: Breakpoint را داشته باشید.

همچنین بخوانید:

تریلر جدید Watch Dogs: Legion لندن را با فناوری Ray Tracing نمایش می‌دهد

قابلیت Backwards Compatibility پلی استیشن ‌‌‌5 فقط شامل PS4 می‌ شود

Xbox series X قابلیت پشتیبانی از لوازم جانبی Xbox One را دارد

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا