زمان عرضه و رونمایی از سری آیفون 12 اپل فاش شد

زمان عرضه و رونمایی سری آیفون 12 اپل توسط جان پراسر فاش شد

جان پراسر یکی از افاشاگران شناخته شده و مورد اطمینان گوشی‌ها هوشمند می‌باشد که تاکنون اطلاعات صحیح متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است. پراسر از افشا مشخصات دستگاه‌ها سری آیفون 12 ، حالا تاریخ رونمایی از این خانواده را نیز منتشر کرده است. اکنون ما به لطف این افشاگر زمان معرفی سری پرچمدار جدید اهلی کوپرتینو را می‌دانیم. در صورتی که نمی‌دانید، پراسر پیش‌تر موفق شده بود زمان دقیق راه‌اندازی آیفون SE 2020 را نیز به درستی پیش‌بینی کند.

به نقل از این منبع، اپل رویداد معرفی سری آیفون 12 را که شامل آیفون 12 معمولی، آیفون پرو، آیفون مکس، آیفون پرو مکس می‌باشد را در هفته‌ای که از 12 اکتبر (21 مهر) آغاز می‌شود، برگزار خواهد کرد. سپس کوپرتیونی‌ها قصد دارند پیش‌سفارش آیفون 12 و آیفون 12 مکس را در هفته معرفی آغاز کنند و یک هفته بعد دستگاه‌ها را به طور عمده در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار دهند. این بدان معناست که دو نسخه مورد بحث از هفته‌ای که از 19 اکتبر (28 مهر) شروع می‌شود، عرضه خواهند شد. پراسر همچنین بیان می‌کند که دو دستگاه آیفون 12 پرو و پرو مکس نیز در ماه نوامبر معرفی شده و در همین ماه روانه بازار می‌شوند اما هنوز زمان دقیق عرضه این محصولات مشخص نشده است.

جان پراسر همچنین تاریخ معرفی آیپد 10.2 اینچ و اپل واچ سری 6 را نیز پیش‌بینی کرده است. بر اساس ادعا این افشاگر دو محصول مورد بحث در هفته‌ای که از 7 سپتامبر شروع می‌شود، رونمایی خواهند شد. همچنین پراسر اظهار داشت برای معرفی آیپد 10.2 اینچ و اپل واچ سری 6 خبری از کنفرانس خبری نخواهد بود و این دو محصول از طریق یک بیانیه مطبوعاتی رونمایی خواهند شد.

زمان عرضه و رونمایی از سری آیفون 12 اپل فاش شد

همچنین بخوانید:

تیک‌تاک برخلاف سیاست‌ها اندروید شناسه دستگاه‌ها را جمع‌آوری می‌کند

Surface Duo در تاریخ 20 شهریور و با قیمت 1,399 دلار روانه بازار خواهد شد

Xbox Series X به احتمال فراوان در تاریخ 16 آبان معرفی خواهد شد

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا