Star Wars: Squadrons

ساخت بازی Star Wars: Squadrons به اتمام رسید

بازی Star Wars: Squadrons ساخته مشترک استودیو بازی سازی EA و Motive یک ماه قبل از عرضه گلد شد. Ian S. Frazier مدیر خلاق این بازی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد، مراحل توسعه این بازی به پایان رسید یا به اصطلاح گلد شد. گرچه توسعه بازی همچنان ادامه خواهد داشت و به احتمال زیاد آپدیت روز اول برای این بازی داده خواهد شد، یعنی که بازی آماده تولید و توزیع بر روی دیسک‌ها، و گواهی انتشار دیجیتال و غیره است.

بازی Star Wars: Squadrons بر روی نبردهای فضایی و بین سفینه‌‌ها تأکیید دارد. داستان این بازی پس از Star Wars: Return of Jedi جریان دارد و تقابل Galactic Empire و New Republic را شاهد خواهیم بود. مبارزات در این بازی به ترتیب بین خلبانان Titan Squadron و Vanguard Squadron و کاربران می‌توانند به سلیقه خود آن را تغییر دهند.

Star Wars: Squadrons

بخش Multiplayer بازی Star Wars: Squadrons شامل نبردهای 5v5 و Fleet Battles بین دو تیم است و هر یک از تیم‌ها برای نابود کردن ناو اصلی دشمن تلاش می‌کند. این بازی با در اختیار داشتن 4 کلاس جنگنده مختلف در هر سوی این نبرد و داشتن قابلیت آپگرید و شخصی‌سازی بدون پرداخت درون‌برنامه‌ای به‌نظر می‌رسد بتواند طرفداران نبردهای فضایی به سبک و سیاق قدیمی را راضی نگه دارد. این بازی در تاریخ 2 اکتبر 2020 ( 11 مهر ماه ) برای PS4 ،PC و Xbox One عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا