ساخت کنسول جدید Xbox Series S مایکروسافت به لطف نشت کنتلر آن تایید شد

ساخت کنسول جدید Xbox Series S مایکروسافت به لطف نشت کنتلر آن تایید شد

شایعه شده است که مایکروسافت در این ماه یک مدل پایین‌رده و ارزان قیمت از نسل جدید کنسول‌ها ایکس‌باکس را رونمایی خواهد کرد. اینطور به نظر می‌رسد که دو نسخه مورد بحث علاوه بر مشخصات فنی در نامگذاری نیز تفاوت‌هایی دارند. مایکروسافت تصمیم گرفته است در این مدل ازان قیمت‌تر ایکس‌باس پسوند S‌ را جایگزین X کند. رسانه ورج تصاویری از جعبه کنتلر کنسول نسل بعد ایکس‌باکس با رنگ سفید بدست آورده که عبارت Xbox Series S بر روی آن به چشم می‌خورد. یک حساب توییتری با نام کاربری Zak S توانست امروز این کنتلر را خریداری کند و این خبرگذاری صحت تصاویر به اشتراک گذاشته شده را تایید می‌کند.

کنتلر مورد بحث در یک وبسایت فروش اجناس دست دوم فروخته شد. نکته‎‌ای که باید در توضیجات روی بسته‌بندی دستگاه به آن توجه داشته باشید این است که سازگاری این کنتلر با هر دو کنسول Xbox Series S و Xbox Series X تایید شده است. مایکروسافت هنوز به طور رسمی ایکس‌باکس سری اس را معرفی نکرده و حتی کنتلر ایکس‌‌باکس سری ایکس نیر به تایید این شرکت نرسیده است.

گفتنی است در ماه گذشته شاهد افشا تصاویری از یک کنتلر ایکس‌باکس سفید مرموز با D-pad (کلید جهت‌نما) جدید، تریگر‌ها بافتی و کلید اشتراک گذاری جدید بودیم که با نشت‌های قبلی صورت گرفته در مورد کنتلر مورد بحث مطابقت داشت و از روی بسته‌بندی آن اینطور به نظر می‌رسید که قرار است بزودی در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار بگیرد.

ساخت کنسول جدید Xbox Series S مایکروسافت به لطف نشت کنتلر آن تایید شد

Xbox Series S به احتمال فراوان دومین کنسول ارزان قیمت نسل آینده مایکروسافت خواهد بود و با نام رمز Lockhart شناخته می‌شود. یک سند که در ماه ژوئن فاش شده بود، برخی از برنامه‌ها ردموندی‌ها را برای کنسول‌ها نسل آینده خود مشخص ‌کرد که شامل عرضه این کنسول ارزان قیمت ایکس‌باکس سری اس نیز می‌شد. از طرفی کیت توسعه Xbox Series X که با کد Dante نامگذاری شده است به توسعه‌دهندگان اجازه فعالسازی یک حالت ویژه به نام Lockhart را می‌دهد که عملکرد ضعیف‌تر ایکس‌باکس سری اس را شبیه‌سازی می‌کند.

انتظار می‌رود Xbox Series S با 7.5 گیگابایت حافظه رم قابل استفاده، 4 ترافلاپس توان پردازش گرافیکی و همان پردازنده مرکزی موجود در ایکس‌باکس سری ایکس روانه بازار شود. بر اساس گزارش‌ها منتشر شده، نسخه ارزان قیمت کنسول نسل آینده مایکروسافت در ماه اوت (مرداد و شهریور) معرفی خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ایکس‌باکس سری اس نقش پررنگی را در برنامه Xbox All Access بر عهده خواهد داشت. در این طرح به اعضا خرید یک دستگاه ایکس‌باکس یک ماه اشتراک رایگان Xbox Game Pass Ultimate شامل box Live و Xbox Game Pass را دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید:

هواوی می‌گوید به دلیل تحریم‌ها ایالات متحده با کمبود تراشه مواجه شده است

تجارت اپل در چین می‌تواند توسط تحریم وی‌چت نابود شود

اینستاگرام تلاش می‌کند تا با راه‌اندازی REELS ، کاربران را از تیک‌تاک دور نگه دارد

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا