MotoGP 21

سازنده MotoGP 21: هنگام ساخت بازی برای ایکس‌باکس سری اس مشکلی پیش نیامد

سازنده بازی بین‌نسلی MotoGP 21 در جدیدترین مصاحبه‌ی خود می‌گوید که برخلاف پیش‌بینی‌ها در زمان ساخت بازی برای ایکس‌باکس سری اس به مشکلی برخورد نکردند.

ایکس‌باکس سری اس و سخت افزار ضعیف آن، سوالاتی را نه تنها در بین طرفداران و بازیکنان، بلکه در بین تمام افراد صنعت گیم به وجود آورده‌اند که آیا این کنسول قادر به استفاده از قابلیت‌های بازی‌های نسل نهم خواهد بود و یا ساخت بازی برای این کنسول مشکلات متعددی را برای سازندگان ایجاد خواهد کرد یا خیر؟ برخی از توسعه‌دهندگان بر این باور هستند که مشخصات سخت‌افزاری پایین ایکس‌باکس سری اس در آینده مسائل را پیچیده و چالش‌هایی را به وجود خواهد آورد، برخی دیگر نیز اظهار داشتند که برای مدتی هیچ مسئله اساسی‌ای به وجود نخواهند آمد، البته در این بین برخی دیگر اظهار بی‌طرفی کردند و گفتند که هنوز برای فهمیدن آن خیلی زود است.

اگرچه تا چند سال طول می‌کشد که نوبت‌به ساخت بازی‌های انحصاری نسل جدید برسد و کاملا مشخص شود که قدرت سخت‌افزاری ایکس‌باکس سری اس چه چالش‌هایی را ایجاد خواهد کرد، ولی بازی‌های بین‌نسلی که در حال‌حاضر در مراحل ساخت هستند یک دید کلی دراینباره به توسعه‌دهندگان می‌دهند. استودیو بازی‌سازی ایتالیایی، Milestone، می‌گوید که در زمان ساخت بازی MotoGP 21 با چالش‌های کمی روبرو شده است.

Matteo Pezzotti، سازنده بازی MotoGP 21 در مصاحبه با وب‌سایت Wccftech، در پاسخ به این سوالات، گفته است: «هیچ مشکلی نداشتیم، حتی تعجب کردیم که چقدر ساخت بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس به‌خوبی و روان پیش می‌رود. ایکس باکس سری اس روزلوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را هدف قرار می‌دهد.»

اگرچه که وی می‌گوید که با مشکلی هنگام ساخت آن روبه‌رو نشده است و به راحتی از مراحل ساخت را طی کرده‌اند، ولی باز هم MotoGP 21 یک بازی بین‌نسلی است، یعنی کمترین مشخصات سخت‌افزاری که برای آن درنظر گرفته شده مربوط‌ به ایکس‌باکس وان اس است. درنتیجه جای تعجب نیست که ساخت آن برای سری اس بدون مشکل بوده است. اما هنوز هم، شنیدن اینکه ساخت بازی برای ایکس‌باکس سری اس با وجود سخت افزار ضعیف‌تری که دارد، برای سازندگان آسان است، می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

بازی MotoGP 21 در تاریخ 22 آوریل 2021 (۲ اردیبهشت 1400) برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا