Fall Guys

سازندگان Fall Guys جزئیات فصل 4 در آینده نشان خواهند داد

استودیو بازی‌سازی Mediatonic خالق Fall Guys در توییتر خود اعلام کرد که تاریخ انتشار تریلر فصل 4 در 15 مارس 2021 (۲۵ اسفند ۱۳۹۹) خواهد بود.

مدتی است که به بازی Fall Guys محتوای جدیدی اضافه نمی‌شود، اما این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد. استودیو بازی‌سازی Mediatonic در توییتی اعلام کرد که با انتشار پیش‌نمایش در تاریخ 15 مارس، زمان انتشار فصل 4 این بازی را را نشان خواهد داد. علاوه بر این، استودیو Mediatonic اعلام کرد که در آن زمان Fame Points دوبرابر را فعال می‌کند، اگر چه نمی‌دانیم تا چه مدت به صورت فعال باقی خواهد ماند.

پس از اعلامیه مبنی بر اینکه Epic Games ، توسعه‌دهنده فورتنایت، Mediatonic را خریداری کرده و فهرست بازی‌های بتل رویال خانواده‌پَسند تحت کنترل خود را گسترش داد و به همین خاطر خبرهای زیادی را از بازی Fall Guys شاهد بودیم. صفحه‌ی رسمی تویتتر فال گایز با انتشار یک توییت رازآلود، خبر از آن داد که فصل 4 قرار است مردان تخم مرغی Fall Guys را به آینده منتقل کند، اما اینکه این دقیقاً چه معنی دارد باید منتظر ماند و دید.

در توییت منتشر شده از صفحه‌ی رسمی Fall Guys می‌توانید ببینید که:

ما با تمام نیرو بر روی فصل 4 کار می‌کنیم. زمان زیادی تا انتشار فصل بعدی باقی نمانده است و می‌دانیم که آن را دوست خواهید داشت. در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۱ تریلری را برای اعلام زمان انتشار فصل چهارم بازی Fall Guys منتشر خواهیم کرد و Fame Points دوبرابر را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهیم.

مدیاتونیک همچنین اخیراً اعلام کرده است که Fall Guys در تابستان امسال به نینتندو سوییچ خواهد پیوست و همچنین در مرحله‌ی بعدی شاهد ورود آن به کنسول‌های Xbox خواهیم بود تا نهایتاً در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌های بزرگ قرار گیرد. جدیدترین بروزرسانی محتوا، سطح جدیدی و اسکین‌های بیشتری به بازی اضافه کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا