سامسونگ با آپدیت نرم افزاری دوربین Galaxy S20 را بهبود می‌بخشد

سامسونگ با آپدیت نرم افزاری دوربین Galaxy S20 را بهبود می‌بخشد

اصلی‌ترین نقطه فروش سری Galaxy S20 دوربین‌های آن است. سامسونگ در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود؛یعنی، Galaxy S20 و +Galaxy S20 و Galaxy S20 Ultra توانست تعداد زیادی دوربین را بچپاند.

علاوه بر این، امروزه سنسور دوربین در گوشی‌ها یکی از صنایع بزرگ محسوب می‌شوند.
با این حال، برخی از کاربران از اشکالات و کیفیت دوربین سری Galaxy S20 سامسونگ شکایت دارند.
برخی از بررسی‌های Galaxy S20 Ultra که طی چند روز گذشته منتشر شده است، ذکر کرده اند که دوربین‌های موجود در این گوشی هم در حالت‌ عکاسی و هم در حالت فیلمبرداری دارای مکانیزم فوکوس ناسازگار و کندتر از حد معمول هستند و نیز پردازش عکس در آن‌ها، بیش از حد و افراطی است. این گوشی از PDAF (فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز) استفاده می‌کند و برخلاف اکثر گوشی‌های مدرن رده بالا از جمله پرچمداران نسل قبلی از یک سیستم PDAF دو پیکسل که هم سریعتر و هم مطمئن تر است استفاده نمی‌کند. دوربین‌های این گوشی همچنین به نظر می‌رسد که چهره و پوست افراد را بیش از حد صاف می‌کند.

بررسی‌های خبرگزاری‌های معتبر

بررسی دوربین‌های Galaxy S20 Ultra منتشر شده توسط PCMag و InputMag به مشکلات مذکور می‌پردازد. Verge هنوز بررسی کامل خود را در مورد این گوشی منتشر نکرده است اما یادآور می‌شود که با موضوعات مربوط به فوکوس اتوماتیک و نرم شدن پوست روبرو بوده است. سامسونگ در پاسخ به این انتشارات اعلام کرد که در آینده با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری عملکرد دوربین‌های سری Galaxy S20 را بهبود و بهینه خواهد کرد.
پاسخ کامل سامسونگ به شرح زیر است:
“Galaxy S20 از سیستم دوربین پیشرو و پیشرفته‌ای برخوردار است. ما دائماً در تلاش هستیم تا عملکرد آن را بهینه کنیم تا بهترین تجربه را برای مصرف کنندگان ارائه دهیم. به عنوان بخشی از این تلاش مداوم، ما در حال تلاش برای به روزرسانی جدید به منظور بهبود کارایی دوربین هستیم.”
Galaxy S20 Ultra قدرتمندترین تنظیم دوربین در یک تلفن هوشمند در جهان دارد؛
از یک دوربین اولیه هیولا 108مگاپیکسلی (1 / 1.33 اینچ)، یک دوربین 48 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی و زوم اپتیکال ترکیبی 10 برابری، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده و یک دوربین سه بعدی TOF در عقب است.
این گوشی همچنین می‌تواند فیلم‌های 8K را البته با سرعت 24 فریم در ثانیه ضبط کند. غول گوشی‌های هوشمند کره جنوبی قبلاً یک نسخه بروزرسانی نرم افزاری را در کره جنوبی منتشر کرده است که باعث بهبود عملکرد دوربین Galaxy S20 Ultra شده است.
بررسی‌های بیشتر بر روی Galaxy S20 Ultra در حال انجام است و به زودی نتایج جدید را در مورد عملکرد دوربین گوشی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. انتظارات شما از دوربین‌های Galaxy S20 چیست؟ به ما در بخش نظرات اطلاع دهید.

شما همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی را از این لینک بخوانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا