سامسونگ Galaxy Fit 2 با قابلیت شارژدهی تا سه هفته معرفی شد

سامسونگ Galaxy Fit 2 با قابلیت شارژدهی تا سه هفته معرفی شد

سامسونگ در جریان رویداد آنلاین “زندگی توقف‌ناپذیر” از محصولات جدید خود رونمایی کرد که یکی از آنها Galaxy Fit 2 می‌باشد. غول فناوری کره‌ای در نظر داشت جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه ایفا به مشتریان خود معرفی کند اما به دلیل همه‌گیری جهانی کووید_19 این شرکت تصمیم به عدم حضور در یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری گرفت. جدیدترین دستبد تناسب اندام سامسونگ در مقایسه با نسل گذشته نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بهتری ارائه می‌دهد.

سامسونگ انتظار دارد Galaxy Fit 2 با یکبار شارژ حداقل 15 روز دوام بیاورد. در نظر داشته باشید بسته تنظیمات شما این مدت زمان می‌تواند تا 3 هفته نیز افزایش یابد. این میزان شارژدهی نسبت به مدل قبلی این ردیاب تناسب اندام که سامسونگ عنوان کرده بود به سختی یک هفته دوام می‌آورد، نشان از پیشرفت خارق‌العاده عمر باتری Galaxy Fit 2 می‌باشد. دستبند سلامتی سامسونگ با این شارژدهی طولانی مدت در مقابل سایر رقبا نیز دست بالا را دارد. به عنوان مثال، این ردیاب سلامتی از فیت‌بیت Inspire 2 که اخیرا و با برچسب قیمت 99 دلاری روانه بازار شده و با یکبار شارژ تا 10 روز قابل استفاده می‌باشد نیز عمر باتری بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بهبود محسوس در حالی اتفاق افتاده است که تاکنون مدت زمان شارژدهی یکی از نقاط ضعف بزرگ ردیاب‌های تناسب اندام سامسونگ محسوب می‌شد. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در دوران همه‌گیری جهانی کووید_19 تمرکز خود را معطوف به گجت‌های پوشیدنی کرده است. گفتی است بیشتر دستبندهای هوشمند از عمر باتری یک هفته یا بیشتر را از خود به نمایش می‌گذارند و سامسونگ با این پیشرفت قابل توجه توانسته استاندارهای مورد نیاز برای رقابت با بهترین دستبند‌های ردیاب سلامتی را کسب کند. البته به این شرط که اطلاعات منتشر شده صحیح باشد و Galaxy Fit 2 در عمل نیز چنین عملکردی در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ Galaxy Fit 2 یک ساعت هوشمند نیست؛ بنابراین ارائه یک عمر باتری طولانی خیلی هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این دستبند هوشمند توانایی پایش میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب، الگو خواب و میزان مصافت پیموده شده را دارا می‌باشد. سامسونگ همچنین بیان می‌کند Galaxy Fit 2 به صورت پیش‌فرض قابلیت شناسایی حداکثر 5 نوع فعالیت تناسب اندام را خواهد داشت. غول فناوری کره‌ای هنوز زمان و قیمت جدیدترین ردیاب تناسب اندام خود را اعلام نکرده اما انتظار داریم طی دو هفته پیش‌رو اخبار بیشتری پیرامون Galaxy Fit 2 منتشر شود. گفتنی است ردیاب تناسب اندام سامسونگ در رنگ‌های مشکی، قرمز و زرد روانه بازار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

کوالکوم در جریان رویداد ایفا از تراشه Snapdragon 8cx Gen 2 رونمایی کرد

ریمیک بازی Prince of Persia در جریان Ubisoft Forward معرفی می‌شود

دولت هند پابجی موبایل و 117 اپلیکیشن چینی دیگر را در این کشور مسدود کرد

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا