Samsung Galaxy Note20 shown off from multiple angles in new video

سامسونگ Galaxy Note 20 در یک ویدیو جدید مشاهده شد

هرچه به رویداد Unpacked سامسونگ که قرار است در 5 اوت (15 مرداد) برگزار شود نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری در مورد سری جدید Galaxy Note 20 فاش می‌شود. اکنون نیز یک ویدیو 360 درجه‌ای در توییتر توسط Evan Blass منتشر شده است که زوایای بیشتری از این دستگاه را نمایان می‌سازد.

Samsung Galaxy Note20 shown off from multiple angles in new video

همانطور که مشاهده می‌کنید، Galaxy Note 20 از یک صفحه نمایش تخت استفاده می‌کند که در مرکز آن یک سوراخ پانچ برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. در پشت دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه در قابی مستعطیلی قرار گرفته که فلش LED در گوشه بالا راست به چشم می‌خورد.

رندهایی که قبلا از Galaxy Note 20 منتشر شده بود، خبر از یک آرایش دوربین چهارگانه در پشت دستگاه می‌داد. اما ویدیویی که اخیرا Evan Blass منتشر شده یک دوربین سه‌گانه را به نمایش می‌گذارد. با توجه به سابقه عالی و درخشان این افشاگر می‌‌توانیم این نتیجه‌گیری را بکنیم که نسخه پایه Note 20 دارای آرایش سه‌گانه خواهد بود.

این ویدو همچنین محل قرارگیری کلید تنظیم صدا و پاور را در سمت راست دستگاه نشان می‌دهد. در پایین تلفن هوشمند نیز درگاه USB-C به چشم می‌خورد که در سمت آن قلم S Pen تعبیه شده است.

همچنین بخوانید:

شیائومی عرضه جهانی دستبد هوشمند Mi Smart Band 5 و Mi TWS Basic را آغاز کرد

وان پلاس در یک مصاحبه ویدیویی، تلفن هوشمند Nord را به نمایش گذاشت

طبق گزارشات منتشر شده سونی میزان تولید PS5 را 50 درصد افزایش داده است

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا