سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra در یک رندر 360 درجه مشاهده شد

سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra در یک رندر 360 درجه مشاهده شد

سامسونگ در نظر دارد سری Galaxy Note 20 خود را 5 آگوست (15 مرداد) راه‌اندازی کند. تاکنون نشت‌هایی در مورد دو عضو این خانواده (Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra) انجام شده است. در اوایل هفته Evan Blass یک رندر 360 درجه‌ای از Galaxy Note 20 را منتشر کرد. امروز نیز این افشاگر سرشناس یک تصویر متحرک (Gif) از برادر بزرگتر این دستگاه (Note 20 Ultra) را در صفحه Patreon خود به اشتراک گذاشته است.

Galaxy Note20 Ultra

این رندر 360 درجه مشخص می‌کند که Galaxy Note 20 Ultra از یک صفحه نمایش خمیده که به سمت راست و چپ کشیده شده‌اند، استفاده خواهد کرد. شایعات دیگری نیز پیرامون این دستگاه به گوش می‌‌رسد؛ طبق گفته منابع آگاه، این گوشی دارای ابعاد 165×77.2 x7.6 میلی‌متر خواهد بود. همچنین یک صفحه نمایش 6.87 اینچ AMOLED با طراحی Infinity-O در جلو این تلفن هوشمند کار گذاشته شده است. همانند سری S20، این سری نیز از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ به علاوه از نسبت تصویر 19.3:9 برای نمایش تصاویر استفاده خواهد کرد.

اینطور به نظر می‌رسد که Galaxy Note 20 Ultra از یک دوربین سه‌گانه شامل سنسور واید 108 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی و اولتراواید 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بنابراین خبری از سنسور پرواز (TOF) نخواهد بود. باید امیدوار باشیم که سامسونگ بتواند کمبودها ناشی از نبود این سنسور را از طریق بهبودها نرم‌افزاری برطرف کند. منابع نزدیک به شرکت خبر داده‌اند که این دستگاه از بزرگنمایی دیچیتالی 50 برابری نیز پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند تجربه شگفت انگیزی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

Galaxy Note20

خب بیایید این مدل را با Galaxy Note 20 مقایسه کنیم. گزارش‌ها حاکی از آن است که یک صفحه نمایش 6.42 اینچ AMOLED که از طراحی Infinity-O بهره می‌برد، در بدنه 161.8×75.3×8.3 میلی‌متری Note 20 قرار گرفته است. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 19.5:9 پشتیبانی می‌کند.

دوربین پشت Galaxy Note 20 نیز در یک قاب مستعطیل شکل قرار گرفته است که مانند سری S در گوشه راست دستگاه به چشم می‌خورد. افشاها صورت گرفته بیان می‌کند که این آرایش دوربین از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

زمان عرضه

به نقل از منابع آگاه، سری Galaxy Note 20 در دو نسخه با تراشه‌ها کوالکوم Snapdragon 865 Plus و Exynos 990 روانه بازار خواهد شد – نسخه با تراشه کوالکوم تنها در آمریکا شمالی (کانادا و ایالات متحده) و کره جنوبی عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نسخه Exynos 990 در سایر بازارها به فروش می‌رسد. نکته ناامیدکننده تراشه Exynos 990 می‌باشد که حتی توان رقابت با نسخه پایه پردازنده کوالکوم (Snapdragon 865) را ندارد و ما را نسبت به این تصمیم سامسونگ خشمگین می‌سازد. مورد دیگر قیمت این دستگاه است؛ در کمال تعجب این دو نسخه با قیمت یکسان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این اقدام سامسوگ به معنا واقعی کلمه مزحک است.

Note 20 و Note 20 Ultra به ترتیب از باتری 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. سری Note 20 از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند اما پیش‌بینی می‌شود که نسخه LTE دستگاه‌ها این خانواده نیز در برخی از بازارها عرضه شود.

همچنین بخوانید:

تصاویر جدیدی از سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

هر چیزی که در مورد ایسوس ROG Phone 3 می‌دانیم: مشخصات، ویژگی‌ها و …

وان پلاس بادز در طول مکالمه از قابیلت حذف نویز استفاده خواهد کرد

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا