سامسونگ Galaxy Z Flip 3

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 با نمایشگر بزرگ‌تر معرفی شد

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 به صورت رسمی با یک نمایشگر پشتی بزرگتر و مجهز به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 888 معرفی شد.

با وجود همه‌ی توانمندی‌های چند وظیفه‌ای و پتانسیل بهره‌وری فوق‌العاده‌ای که سامسونگ Galaxy Z Fold 3 ارائه می‌دهد، قابلیت جدیدی در سامسونگ Galaxy Z Flip 3 وجود دارد که به‌تازگی معرفی شده است. از نظر ظاهری گلکسی زد فلیپ 3 همانند نسخه اول Z Flip دارای طراحی مشابه بوده که بر روی یک محور افقی تا می‌شود که حس حال گوشی‌های تاشو دهه‌ی 70 میلادی را به کاربر القا می‌کند. در بخش پشتی و بلایی این دستگاه نوار مشکی‌ای وجود دارد که دو لنز دوربین و یک نمایشگر کوچک در آن قرار دارد که طراحی بسیار زیبایی دارد.

قیمت سامسونگ Galaxy Z Flip 3 از 999 دلار شروع می‌شود تا برای اولین بار قیمت گوشی‌های تاشو سامسونگ را به زیر 1000 دلار بیاورد (با توجه به اینکه سخه اورجینال نسل قبلی این گوشی با قیمت 1380 دلار و نسخه 5G آن با قیمت 1440 دلار در آمریکا عرضه شد). این گوشی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 و رم 8 گیگابایتی مجهز است و با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. سامسونگ در Galaxy Z Flip 3 از استاندارد ضد آب IPX8 استفاده کرده تا این گوشی بتواند در عمق 1/5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. علاوه‌بر آن در هر دو گوشی معرفی شده سامسونگ شیشه فوق‌العاده نازک نمایشگر به لطف اضافه شدن لایه پنل و لایه محافظ، از قبل مقاوم‌تر شده که به گفته‌ی این شرکت در Z Flip 3 این لایه 30 درصد مقاوم‌تر است. همچنین این دستگاه دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید با دریچه دیافراگم f/1.8، تثبیت‌کننده نوری تصویر و قابلیت ضبط ویدئو +HDR10 در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی به صورت ناچ در جلو برای عکس سلفی است. در همین حال دوربین‌های پشتی قابلیت زوم 10 برابری دارند و این یعنی خبری از قابلیت بزرگ‌نمایی فضایی که در S21 شاهد آن بودیم، در Galaxy Z Flip 3 نخواهد بود.

Image: The Verge

نمایشگر اصلی گوشی داینامیک آمولد 6.7 اینچی با نسبت تصویر 22:9، تراکم پیکسلی ۴۲۵ و با نرخ‌نوسازی پایه 60 هرتزی ارتقا یافته است. در حال حاضر نرخ‌نوسازی تطبیق‌پذیر نمایشگر آن موجب می‌شود، تا حداکثر 120 هرتز به طور خودکار برای بهینه‌سازی عمر باتری تغییر یابد. در پشت آن نیز یک نمایشگر کوچک 1.9 اینچی سوپر آمولد با تراکم پیکسلی ۳۰۳ وجود دارد تا زمانی که گوشی در حالت تا شده قرار گرفته بتوان با استفاده از ‌آن آهنگ پخش کرد، نوتیفیکیشن‌ها را خواند، ساعت را دید و حتی عکس سلفی گرفت. این نمایشگر کوچک بسیار کاربردی‌تر و مفیدتر از مشابه آن در Z Flip است.

از دیگر تغییرات سامسونگ Galaxy Z Flip 3 که در نگاه اول زیاد به چشم نمی‌آید، بلندگوهای استریو جدید آن است که از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند. همچنین سامسونگ می‌گوید حالت انعطاف پذیر (Flex Mode) گلکسی زد فلیپ 3 هنگامی که گوشی تاشو شده است فعال می‌شود. Z Flip 3 با استفاده از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی تبدیل به یک گوشی سبک با وزن 185 گرم شده است.

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 در هفت رنگ کرم، سبز، بنفش، مشکی، خاکستری، سفید و صورتی در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. پیش خرید این گوشی تاشو نیز از روز معرفی این محصول، یعنی ۲۰ مرداد، در وب‌سایت رسمی سامسونگ شروع شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا